Torbjørn Aareskjold

Telefonnummer51 58 86 8351 58 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Peder Saxes Gate 18 4019 Stavanger
Torbjørn Aareskjold holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Torbjørn Aareskjold

Den allerbeste!

Tannlege: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Har du tannlegeskrekk? Det har eg og eg har aldri følt meg tryggere og hatt mindre vondt hos noen annen tannlege i mitt liv. Anbefales på det allersterkeste!

Dyktig tannlege

Tannlege: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Jeg skulle egentlig ha behandling i en annen tannklinikk, men da jeg ble klar over den enorme prisforskjellen var valget enkelt å bytte til Torbjørn og tannlegeteamet i saxemarka, da prisene var veldig rimelig kontra mange andre tannleger. Ble møtt i telefonen av verdens koseligste dame, Inger, som var svært imøtekommende. Ble prioritert ved avbestilling og fikk time ganske kjapt. Opplevde Torbjørn som en dyktig og rolig tannlege som tok seg tid til å forklare hva han skulle gjøre. Jeg kommer aldri til å bytte ut dette tannlegesenteret. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig og super service

Tannlege: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Veldig mye kompetanse og yter den beste servicen for sine pasienter, første tannlegen jeg har møtt på over 15 år som virkelig vet det beste for sin pasient, tommel opp!

Utmerket!

Tannlege: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Jeg byttet til Torbjørn Aareskjold fra et større (og mye dyrere) tannlegesenter. Jeg skulle byttet før, jeg er veldig fornøyd.

Tannlegen har moderne utstyr, gjør nøye arbeid, er tilgjengelig på telefon og er alltid klar på tida.

Andre steder kan ha dyrere lokaler og lekrere venteværelse, men når man ikke er på venteværelset allikevel?

Jeg fikk gjort en rotfylling, til slutt ble det fire besøk i stolen, men prisen var fornuftig og uten overraskelser. (Og langt billigere enn tilbudet fra de med skyvedører i glass og TV på venterommet.)

Dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Har veldig god erfaring med Torbjørn Aareskjold. Han er dyktig, behagelig og har flott nytt utstyr. Får time raskt ved behov. Gode priser.