Torbjørn Aareskjold

Klinikk

Torbjørn Aareskjold

Peder Saxes Gate 18 4019 Stavanger

Siste vurderinger av Torbjørn Aareskjold

Veldig dyktig og super service

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Veldig mye kompetanse og yter den beste servicen for sine pasienter, første tannlegen jeg har møtt på over 15 år som virkelig vet det beste for sin pasient, tommel opp!

Utmerket!

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Jeg byttet til Torbjørn Aareskjold fra et større (og mye dyrere) tannlegesenter. Jeg skulle byttet før, jeg er veldig fornøyd.

Tannlegen har moderne utstyr, gjør nøye arbeid, er tilgjengelig på telefon og er alltid klar på tida.

Andre steder kan ha dyrere lokaler og lekrere venteværelse, men når man ikke er på venteværelset allikevel?

Jeg fikk gjort en rotfylling, til slutt ble det fire besøk i stolen, men prisen var fornuftig og uten overraskelser. (Og langt billigere enn tilbudet fra de med skyvedører i glass og TV på venterommet.)

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Har veldig god erfaring med Torbjørn Aareskjold. Han er dyktig, behagelig og har flott nytt utstyr. Får time raskt ved behov. Gode priser.

En dyktig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Torbjørn er en dyktig og sympatisk tannlege. Var kunde hos han i 2 år og må si meg veldig fornøyd. Det var enkelt å få time, han har rimelige priser og servicen er på øverste nivå. Jeg har heller ikke opplevd komplikasjoner eller problemer etter time hos han. Har anbefalt han til venner.

Veldig fornøyd

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Torbjørn er en veldig dyktig tannlege som legger til rette for at jeg skal ha det så bra som mulig. Gode priser (til tannleger å være), god oppfølging, kjempehyggelig personale og alt i alt et meget profesjonelt tannlegekontor. Anbefales på det varmeste.