1999

Torbjørn Aareskjold er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Torbjørn Aareskjold

Dyktig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Jeg skulle egentlig ha behandling i en annen tannklinikk, men da jeg ble klar over den enorme prisforskjellen var valget enkelt å bytte til Torbjørn og tannlegeteamet i saxemarka, da prisene var veldig rimelig kontra mange andre tannleger. Ble møtt i telefonen av verdens koseligste dame, Inger, som var svært imøtekommende. Ble prioritert ved avbestilling og fikk time ganske kjapt. Opplevde Torbjørn som en dyktig og rolig tannlege som tok seg tid til å forklare hva han skulle gjøre. Jeg kommer aldri til å bytte ut dette tannlegesenteret. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig og super service

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Veldig mye kompetanse og yter den beste servicen for sine pasienter, første tannlegen jeg har møtt på over 15 år som virkelig vet det beste for sin pasient, tommel opp!

Utmerket!

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Jeg byttet til Torbjørn Aareskjold fra et større (og mye dyrere) tannlegesenter. Jeg skulle byttet før, jeg er veldig fornøyd.

Tannlegen har moderne utstyr, gjør nøye arbeid, er tilgjengelig på telefon og er alltid klar på tida.

Andre steder kan ha dyrere lokaler og lekrere venteværelse, men når man ikke er på venteværelset allikevel?

Jeg fikk gjort en rotfylling, til slutt ble det fire besøk i stolen, men prisen var fornuftig og uten overraskelser. (Og langt billigere enn tilbudet fra de med skyvedører i glass og TV på venterommet.)

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Har veldig god erfaring med Torbjørn Aareskjold. Han er dyktig, behagelig og har flott nytt utstyr. Får time raskt ved behov. Gode priser.

En dyktig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Torbjørn er en dyktig og sympatisk tannlege. Var kunde hos han i 2 år og må si meg veldig fornøyd. Det var enkelt å få time, han har rimelige priser og servicen er på øverste nivå. Jeg har heller ikke opplevd komplikasjoner eller problemer etter time hos han. Har anbefalt han til venner.

Veldig fornøyd

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Torbjørn er en veldig dyktig tannlege som legger til rette for at jeg skal ha det så bra som mulig. Gode priser (til tannleger å være), god oppfølging, kjempehyggelig personale og alt i alt et meget profesjonelt tannlegekontor. Anbefales på det varmeste.

Dyktig og rolig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

En dyktig tannlege som legger til rette for at pasienten skal ha det så bra som mulig. Han var rolig og var oppmerksom på meg om min skepsis for det jeg ikke har kontroll over. Prisene er langt bedre enn de andre i byen - anbefales

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Jeg opplevde Aareskjold som en dyktig tannlege både faglig og sosialt. Han tok deg også godt tid. Videre er både servicen og tilgjengeligheten veldig bra.

rolig og flink

Klinikk: Torbjørn Aareskjold Skrevet

Kan anbefales, en rolig og fin tannlege som har forståelse for at noen har tannlege skrekk