Privattannlegen

Privattannlegen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Privattannlegen

disappointing

Tannlege: Pouria Pourriahi Skrevet

I went to him for an ordinary dental treatment. The treatment failed and created unnecessary pain and discomfort. He fell short of expectations.

Dear Sir/Madam,

We are really sorry that you have had pain/discomfort after your visit to our clinic. Did you try to contact us and inform us about your situation?

In cases like this, we really appreciate to get a feedback so that we can do our best and take care of our patients. In every medical treatments there is a small chance for some complications. But since your identity is not clear for us, we cannot give a more spesific comment.

We hope you contact us by email or on the phone, and give us a chance to meet your expectations.

Best Regards,
Pouria Pourriahi
Privattannlegen

Besvart av Pouria Pourriahi

Beste tannlegen som du kan velge

Tannlege: Pouria Pourriahi Skrevet

Jeg er kjempefornøyd av å ha Pouria som min tannlege. Han er nøye og veldig forsiktig når ham utfører jobben sin. Han forklarer alt in detal . Snill og omsorgsfull er han også

Han er imøtekommende og veldig nøye i arbeidet sitt

Tannlege: Pouria Pourriahi Skrevet

Han er imøtekommende og nøye i arbeidet sitt. Han er lyttende og til stede under timene, han er hyggelig og med stor tillit til meg som pasient. Jeg føler han tar meg og mine mange plager på stort alvor. Han har også vært lett å få tak i for kommunikasjon også utenfor ordinær time.

God opplevelse. Trekking av visdomstann.

Tannlege: Pouria Pourriahi Skrevet

Trakk min første visdomstamn hos Pouria. Var selvfølgelig veldig nervøs både før og under trekkingen av tanna. Men Pouria var veldig forsiktig under hele inngrepet, og sørget for å forklare hva han hele tiden gjorde for å roe meg litt ned.

Bra lege!

Tannlege: Pouria Pourriahi Skrevet

Han er grundig. Jeg går dit ofte og er glad at funnit en bra tannlege til slut. Det var ikke lett!!!