Pouria Pourriahi

Pouria Pourriahi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Pouria Pourriahi

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Svært dyktig tannlege. Pouria er svært nøye og samtidig en meget behagelig person. Kan anbefales på det sterkeste.

Rolig og behagelig fremtreden

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Etter to sprukken tannfyllinger og besøk hos to forskjellige tannleger, fremstår Pouria som rene himmelen i motsetning til et noe varmere strøk hos han andre jeg var hos. Boring og tilpassing gikk relativt smertefritt. Forklarte hele veien hva han skulle gjøre og hvorfor. Han var særdeles profesjonell og omtalte dårlig jobb hos annen tannlege på en fin og klok måte uten å sverte en annen kollega sin noen dårlige jobb. Det var rent og ryddig på kontoret. Svært godt fornøyd og prisen var vesentlig lavere enn andre tannleger jeg har vært hos. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE.

Behagelig, letthendt og dyktig

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Etter et langt opphold i tannlegebesøk tok jeg kontakt med Privattannlegen etter anbefaling fra andre. Jeg ble meget godt tatt hånd om. Det ble et ganske omfattende behandlingsforløp med mange besøk, og resultatet ble veldig bra. Behandlings kostnadene var meget fornuftige sammenlignet med tidlige besøk hos andre tannleger.

En utrolig flink tannlege

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

En utrolig flink tannlege som under hele behandlingen passet på at jeg, som har tannlegeskrekk, hadde det komfortabelt. Han forklarte tydelig hva han gjorde og hva som kom i vente. Anbefales på det varmeste :)

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

Jeg har vært kunde hos Dentalklinikken siden 2012 og Pouria har vært min tannlege der. Et etterslep på regelmessige tannlegebesøk over noen år gjorde at Pouria laget en plan på hva som skulle gjøres med prisoverslag. Jeg opplevde Pouriah som meget behagelig og svært dyktig tannlege med en vennlig personlighet som gjorde at man slappet av under behandlingene. Jeg var spesielt godt fornøyd med hvordan eksponerte tannhalser ble løst. Anbefaler Pouria på det varmeste; synd at han ikke lenger vil bli å finne på DentalklinikkenI