Pouria Pourriahi

Jacob Aalls Gate 18 0368 Oslo

Siste vurderinger av Pouria Pourriahi

Behagelig, letthendt og dyktig

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Etter et langt opphold i tannlegebesøk tok jeg kontakt med Privattannlegen etter anbefaling fra andre. Jeg ble meget godt tatt hånd om. Det ble et ganske omfattende behandlingsforløp med mange besøk, og resultatet ble veldig bra. Behandlings kostnadene var meget fornuftige sammenlignet med tidlige besøk hos andre tannleger.

En utrolig flink tannlege

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

En utrolig flink tannlege som under hele behandlingen passet på at jeg, som har tannlegeskrekk, hadde det komfortabelt. Han forklarte tydelig hva han gjorde og hva som kom i vente. Anbefales på det varmeste :)

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

Jeg har vært kunde hos Dentalklinikken siden 2012 og Pouria har vært min tannlege der. Et etterslep på regelmessige tannlegebesøk over noen år gjorde at Pouria laget en plan på hva som skulle gjøres med prisoverslag. Jeg opplevde Pouriah som meget behagelig og svært dyktig tannlege med en vennlig personlighet som gjorde at man slappet av under behandlingene. Jeg var spesielt godt fornøyd med hvordan eksponerte tannhalser ble løst. Anbefaler Pouria på det varmeste; synd at han ikke lenger vil bli å finne på DentalklinikkenI

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Ekstremt dyktig og effektiv behandling.

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men Pouria er så delikat i utførelsen at både smerte og "skrekken" er som saga blott.

Definitivt min nye fast-tannlege!

Empatisk og faglig dyktig

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

En bedre og mer omtenksom tannlege finns ikke.
Har prøvet flere. De behandlinger jeg har fått var meget vellykkede. Et implantat ble gjennomført uten ubehag og med et nydelig resultat.

ANBEFALES PÅ DET VARMESTE !