Pouria Pourriahi

Pouria Pourriahi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Pouria Pourriahi

Behagelig, letthendt og dyktig

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Etter et langt opphold i tannlegebesøk tok jeg kontakt med Privattannlegen etter anbefaling fra andre. Jeg ble meget godt tatt hånd om. Det ble et ganske omfattende behandlingsforløp med mange besøk, og resultatet ble veldig bra. Behandlings kostnadene var meget fornuftige sammenlignet med tidlige besøk hos andre tannleger.

En utrolig flink tannlege

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

En utrolig flink tannlege som under hele behandlingen passet på at jeg, som har tannlegeskrekk, hadde det komfortabelt. Han forklarte tydelig hva han gjorde og hva som kom i vente. Anbefales på det varmeste :)

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

Jeg har vært kunde hos Dentalklinikken siden 2012 og Pouria har vært min tannlege der. Et etterslep på regelmessige tannlegebesøk over noen år gjorde at Pouria laget en plan på hva som skulle gjøres med prisoverslag. Jeg opplevde Pouriah som meget behagelig og svært dyktig tannlege med en vennlig personlighet som gjorde at man slappet av under behandlingene. Jeg var spesielt godt fornøyd med hvordan eksponerte tannhalser ble løst. Anbefaler Pouria på det varmeste; synd at han ikke lenger vil bli å finne på DentalklinikkenI

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Ekstremt dyktig og effektiv behandling.

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men Pouria er så delikat i utførelsen at både smerte og "skrekken" er som saga blott.

Definitivt min nye fast-tannlege!

Empatisk og faglig dyktig

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

En bedre og mer omtenksom tannlege finns ikke.
Har prøvet flere. De behandlinger jeg har fått var meget vellykkede. Et implantat ble gjennomført uten ubehag og med et nydelig resultat.

ANBEFALES PÅ DET VARMESTE !

Fagmann til fingerspissene

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Etter langvarig fravær som tannlegepasient måtte jeg krype til korset og oppsøke tannhelsetjenesten grunnet en brukket tann. Ble henvist til Pouria Pourriahi etter at jeg tok kontakt med Tannlegevakt Majorstua. Ble møtt av Pouria som viste forståelse for situasjonen som var litt akutt, og dette fikset han opp i med en midlertidig protese ved første behandling. Videre legger vi opp til et behandlingsopplegg med tanke på implantat for den brukne tannen, samt behandling av hull etc. Jeg skriver i forrige setning "vi" fordi Pouria inkluderer meg som pasient hele tiden, og jeg visste hele tiden hva som foregikk i behandlingsforløpet. Pouria er en person jeg rett og slett liker veldig godt, og det skyldes bl.a. hans vennlige fremtoning, behagelige vesen og ikke minst at han er en nøye og fremragende fagmann etter mine begreper. Anbefales på det varmeste om du leter etter en ansvarsbevisst, vennlig og spesielt faglig dyktig tannlege.

Veldig hyggelig.

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Pouria er faktisk den eneste tannlegen jeg har gått til der jeg ikke har gruet meg til timene.

Hyggelig, behagelig og dyktig.

Trygg og god

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

Etter unnlatelse av å gå til tannlegen i mage år grunnet tannlegeskrekk har Pouria gjort en god jobb med å føle meg trygg. Siden det er lenge siden sist har han også brukt noen timer med meg nå de siste månedene og selv om jeg fortsatt ikke akkurat gleder meg til hver behandling nå heller - så føler jeg meg trygg, og også sikker på at det han gjør holder god kvalitet. Anbefales på det varmeste.

Dyktig tannlege.

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

Denne tannlegen har jeg utelukkende postive erfaringer med. En behagelig person som virkelig vet å gi god pasientbehandlig!

Behagelig og meget bra

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

Pouria Pourriahi er en rolig, behagelig og dyktig tannlege. Man føler seg godt ivaretatt som pasient.

Stødig og behagelig kar

Klinikk: Dentalklinikken AS Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å dele den positive opplevelsen jeg har i denne forbindelse. Nå hører ikke slike besøk med til det jeg liker best, men man må jo av og til, og da er virkelig Pouria en som får det til å bli mindre plagsomt. Tre ting som du vil merke; a) han er meget fingernem og forsiktig, b) han forteller så godt hva han skal gjøre, og c) flink til å forklare når du spør.
Jeg gir denne herren full pott, og kan ikke annet enn å anbefale ham på det varmeste. At han har et noe unorskt navn skal du ikke bry deg om, hans norske språk er det intet å klage på.