Tannlege Heen

Storgaten 33 4876 Grimstad
Tannlege Heen holder til i Grimstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Heen

Flink tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tannlegen, og har gått «i arv» etter hans forgjengere.
Behagelig, forsiktig og flink. Kan absolutt anbefales.

Det eneste som trekker ned, er at man må passe på å ha et ukjent beløp tilgjengelig på konto, for det kan jo plutselig bli mye dyrere enn man tror. Da har man et problem, for de godtar ikke verken kredittkort eller faktura med hjem. Da må man dra hjem og ordne konto og gå tilbake på kontoret for å betale. Det gjør jeg selvfølgelig, men skulle ikke være nødvendig. Man føler seg litt mistenkeliggjort.

Dette har jeg ikke opplevd andre steder, men de har kanskje dårlig erfaring?

Tannlegen nr. 1⭐️

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Det er alltid hyggelig å kommet til tannlegen. Man blir tatt godt i mot og man føler seg sett og godt ivaretatt dersom man er engstelig noe. Samtalen flyter godt og Thomas er alltid god til å forklare hva han skal gjøre og hvorfor. Noe jeg setter pris på. Jeg har brukt Thomas som tannlege i mange år og kommer til å forsette med det.

Ivrig tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Flink tannlege men anbefales ikke. Reparerer mere enn det som er nødvendig. Kontorpersonell er lite imøtekommende i tlf, ble satt på vent midt i samtalen, mens de ekspedere andre kunder. Er også språkproblemer ved timebestilling på tlf

Rolig og beroligende tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Hyggelig og grei fyr, som tar hensyn til det ubehaget som jeg har i tannlegestolen.
Og han får seansen til å bli mye mindre ubehagelig enn tidligere opplevelser.

Han har orden i sysakene, og jeg kommer som regel inn til avtalt tid.

Jeg har anbefalt Heen til flere kollegaer.

Den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Heen har gjort meg total trygg i tannlegestolen. Finnes ikke anspent og har ikke frykt. Han forklarer alt han gjør og en utrolig behagelig måte å være på. Bare gode ord om tannlege Heen😄