Tannlege Heen

Tannlege Heen holder til i Grimstad

Siste vurderinger av Tannlege Heen

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har hatt. Du blir raskt tatt i mot. Alt han gjør forklarer han grundig før han gjør det og mens han holder på. Han er nøye og tydelig. Han er også veldig hyggelig og lett å prate med. Han virker trygg i yrket sitt og som han trives med arbeidet. Her har jeg virkelig ingenting negativt å skrive om han, og vil bare anbefale han på det sterkeste!

Konstruktiv kritikk kan være at det er noe usikkert rundt pris, og når dette ikke kan betales med kredittkort eller faktura blir jeg som pasient litt bekymret. Dette har ikke blitt noe problem, men tanken om å ikke kunne betale der og da stresser meg noe. En personlig behandling jeg hadde rundt trekking av en visdomstann, så savnet jeg informasjon om hva som ventet meg når bedøvelsen gikk ut.

Godt fornøyd med kundebehandling og informasjon

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Ønsker mulighet for rask behandling når det ønskes. (for eksempel innen 24 timer). Etter min vurdering er rådene han gir gode.

Hyggelig

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Blir godt mottatt.Hyggelige folk.Føler meg i trygge hender.Tannlege Heen er en rolig fyr.Han forteller hva har skal gjøre og forteller underveis.Det setter jeg stor pris på.Lett humor.Han spør ofte om jeg har det bra under behandlingen.
Jeg gruer meg litt til tannlegebesøk,men det går helt fint.

En meget dyktig tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Med min tannlege skrekk er ikke det årlige besøket noe jeg har sett frem til. Etter at jeg begynte hos Heen er dette helt annerledes. Der møtes man av et smil i det man kommer inn, og Thomas forklarer nøye hva han gjør og skal gjøre hele tiden.
Jeg vil absolutt anbefale Heen som tannlege. Prisen er vel som hos de fleste tannleger.

Dyktig, flink til å informere

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Jeg har bare ros å komme med, så ikke så spennende lesning.
-faglig dyktig
-god til å informere
-løsningsorientert
-flink til å holde tiden