Odontia Tannlegene Lyngdal

Kirkeveien 17 4580 Lyngdal
Odontia Tannlegene Lyngdal holder til i Lyngdal

Siste vurderinger av Odontia Tannlegene Lyngdal

Den beste tannlegen som finnes!

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Utrolig dyktig. Han har stor innsikt i pasientens ve og vel.
Alltid proft resultat.
Trivelig og morsom. En fryd å gå til tannlege Osmundsen!
Han har også hjulpet mange barn frivillig, feks fra Ukraina.
Kan anbefales på det varmeste.
Mvh

Den beste tannlegen jeg har gått til

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Steinar kurerte en 28 år gammel tannlegeskrekk på 10 minutter. Hyggelig og forklarende gjennom hele behandlingen. 2 behandlinger inkludert en rotfylling uten snev av smerter. Ønsker du en tannlege som er profesjonell til fingerspissene går du her.

Fantastisk

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Alltid hyggelig og blid. Kommer inn på dagen de gangene jeg har hatt tannverk. Har vært kunde i over 25 år.Kommer ikke til å skifte tannlege nei.

Hyggelig plass :)

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Hyggelige folk som jobber her. Jeg opplever alltid god service, får alltid svar når jeg ringer og blir behandlet bra. Liker ikke å gå til tannlegen, og har gitt beskjed om det og at jeg derfor må ha myyyye bedøvelse ved boring. Det får jeg alltid. Det er dyrt, men det trodde jeg alle tannleger var :p

Velg noe annet!

Tannlege: Steinar Osmundsen Skrevet

Joda, her kan du få fikset tennene dine, men etter å gått her noen ganger ville jeg velge noe annet. Prisen er meget dyr, de er flinke til å kamuflere og gjøre regningen vanskelig å forstå. Det blir fort veldig dyrt, og du får ingen beskjed underveis om hva det vil koste. Du risikerer å måtte vente lenge mellom undersøkelse og bore time. På den tiden har det fort oppstått et par små hull som må fikses...

Kundeservice... Ikke forvent svar på telefonen hver gang, ikke forståelse for tannlegeskrekk, informasjon underveis er dårlig, forvent å sitte på venteværelset i 10 minutter etter avtalt tidspunkt. Osv...

Men for å ikke bare virke negativ her. De klarer selvsagt å fikse tennene dine. Men jeg føler det mangler en del her, så velger å finne en annen tannlege.
Kan også nevne at det finnes flere tannlegekontorer som har kveldsåpent noen dager, veldig praktisk for de som jobber mye, ikke kan/vil ta fri.
Anbefaler å bruke nettsiden www.hvakostertannlegen.no og anbefalt.no
Lykke til med å finne en god tannlege.