Ullevål Hageby Tannklinikk

Vestgrensa 4 0851 Oslo
Ullevål Hageby Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Ullevål Hageby Tannklinikk

Helt topp tannlege

Tannlege: Janne Buer Skrevet

Har fått fjernet vanskelige og krokete visdomstenner hos henne, og det gikk utrolig bra.

Prisnivået er ca middels, men kvaliteten på arbedet er som hos de dyreste jeg har vært hos, og jeg får ingen overraskelser.

Anbefales på det sterkeste.

Så dyktig, og så behagelig!

Tannlege: Janne Buer Skrevet

Janne Buer er utrolig behagelig og jager all tannlegeskrekk unna. Jeg slapper av så mye som jeg kan i en tannlegestol når jeg er hos Janne, hun tar seg god tid, og forklarer hva som må gjøres.
Hun er dyktig i faget, og har et effektivt og oppdatert tannlegekontor.
Jeg kommer ikke til å bytte tannlege så lenge jeg kan gå der.

Anbefales for alle med tannlegeskrekk

Tannlege: Heidi Grete Raudajoki Flatebø Skrevet

Heidi er den beste tannlegen man kan ha. Hun tar seg god tid og gjør alltid et grundig arbeid. Det beste med Heidi er at hun er forsiktig og opptatt av at det ikke skal være ubehagelig for deg. Etter jeg begynte å gå til denne tannlegen, har jeg sluttet å bekymre meg for tannlegebesøkene.

Meget flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Jon Flinth Vatne Skrevet

Synes jeg får god oppfølging. Han virker flink og gir god informasjon. Er noe i ettertid galt så retter han opp uten spørsmål. Godt fornøyd, og har stor tillit til denne tannlegen.

Jeg har alltid hatt en dyktig tannlege og denne tannlegen er intet unntak.

Tannlege: Christine Dæhli Oppedal Skrevet

Faglig dyktig, nennsom behandling og "fingernem". Jeg legger vekt på hyppige tannlegebesøk og "samarbeid" med tannlegen om min tannhelse. Dette har fungert utmerket i over 40 år og samarbeidet med denne tannlegen er om mulig enda bedre.
Dette er vel sannsynligvis grunnen til at jeg har lite eller ingen tannhelseproblemer.