Janne Buer

Janne Buer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Janne Buer

Helt topp tannlege

Klinikk: Ullevål Hageby Tannklinikk Skrevet

Har fått fjernet vanskelige og krokete visdomstenner hos henne, og det gikk utrolig bra.

Prisnivået er ca middels, men kvaliteten på arbedet er som hos de dyreste jeg har vært hos, og jeg får ingen overraskelser.

Anbefales på det sterkeste.

Så dyktig, og så behagelig!

Klinikk: Ullevål Hageby Tannklinikk Skrevet

Janne Buer er utrolig behagelig og jager all tannlegeskrekk unna. Jeg slapper av så mye som jeg kan i en tannlegestol når jeg er hos Janne, hun tar seg god tid, og forklarer hva som må gjøres.
Hun er dyktig i faget, og har et effektivt og oppdatert tannlegekontor.
Jeg kommer ikke til å bytte tannlege så lenge jeg kan gå der.

Meget flink og sympatisk

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Janne Buer er en meget dyktig tannlege. Hun er både flink og grundig og forklarer hva som skal skje på en så fin måte at jeg hver eneste gang har følt meg meget trygg og vel under behandlingen. Jeg kan derfor anbefale henne på det varmeste.

Et samarbeidsprosjekt

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Å møte Janne som min nye tannlege ble en erfaring i et trygt og godt samarbeid. Med tannlegeskrekk og mange år uten tannbehandling startet en stor jobb og et samarbeid mellom oss som gjorde at jeg kom i "mål". Hun var genuint opptatt av at jeg som pasient skulle ha kontroll gjennom behandlingen noe som bidro til at jeg følte meg godt ivaretatt og ble sterkt motivert for å fullføre. Jeg anbefaler henne til alle som har tannlegeskrekk og som trenger å møte mennesket bak munnbindet.

HAR HATT FKERE GODE TANNLEGER GJENNOM 60 ÅR. jANNE ER TOPPEN!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Janne Buer er en tannlege som det virkelig er en stor glede å anbefale.
Hun er dyktig, omsorgsfull, kreativ og nærværende på en måte som skaper et fint samarbeidsforhold mellom henne og den som sitter i stolen. Ved siden av dette, har hun også et godt grep om regler og formaliteter.
Janne jobber nå på Ullevål stadion i et kontorfellesskap der det praktiske ordnes kjapt, fleksibelt og effektivt.