Vika Tannhelse AS

Telefonnummer22 83 40 2622 83 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Ibsens Gate 20 0255 Oslo
Vika Tannhelse AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Vika Tannhelse AS

Den beste tannlegen

Tannlege: Nazanin Khayatpour Skrevet

Flink, blid, skaper tillit, nøyaktig. Får timeavtale på sms, hyggelig klinikk. Moderne utstyr, rask og forsiktig. God stol! Omsorgsfull behandling av alle på klinikken gjør at jeg føler meg velkommen.

Fantastisk hyggelig og bra tannlege

Tannlege: Erlendur Vidar Indridason Skrevet

Både min kone og jeg måtte ha ny tannlege i Oslo og fikk anbefalt Erlendur. Han er hyggelig, lyttende, profesjonell og dyktig. Vi trengte en rotfylling og to hull og han var nøyaktig og god. Å finne en tannlege med humor og glede er godt, spesielt for de med litt tannlegeskrekk. Anbefaler Erlendur til alle!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Erlendur Vidar Indridason Skrevet

Erlendur er en fantastisk tannlege. Han er for det første veldig flink, og deretter veldig varm og empatisk. Han har stor kunnskap, og får meg til å føle meg godt ivaretatt. Jeg har allerede anbefalt ham til mange, og vil fortsette med det!

Dyktig tannlege

Tannlege: Erlendur Vidar Indridason Skrevet

Veldig dyktig tannlege. Ærlig og gjør ikke mer enn nødvendig. Greie priser. Kommer med gode råd. Sentralt i Oslo. Nye, rene, moderne lokaler.

Anbefales på det varmeste!

Tannlege: Nazanin Khayatpour Skrevet

Tannlegeskrekk kurert takket være dr. Nazanin! Blid, imøtekommende, forståelsesfull, faglig dyktig og forklarer godt hva som gjøres. Varm atmosfære, møtes med forståelse og respekt for engstelsen. Og resultatet: blendende smil =) Tusen takk for god hjelp!