Vika Tannhelse AS

Vika Tannhelse AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Vika Tannhelse AS

Trygt og profesjonelt.

Tannlege: Erlendur Vidar Indridason Skrevet

Tannlegeskrekk? Da blir du helt kurert etter et besøk på Vika tannhelse. Empatiske, faglig dyktige tannleger. Har gått der i ca 10 år og håper virkelig de ikke pensjonerer seg i min levetid. Anbefales varmt!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Erlendur Vidar Indridason Skrevet

Har gått til Erlendur i flere år og kan ikke annet enn å anbefale han på det sterkeste. Han er dyktig og bryr seg om pasientene sine. Gir gode råd.

Meget dyktig tannlege, anbefales på det varmeste!

Tannlege: Nazanin Khayatpour Skrevet

Etter mange år kan jeg smile og vise mine flotte tenner!

Tusen takk til den dyktige og profesjonelle tannlegen Nazanin Khayatpour for en rask, forsiktig og omsorgsfull behandling. En imøtekommende, blid og forståelsesfull tannlege i en hyggelig, moderne, varm og atmosfærisk klinikk. Samarbeidet mellom medarbeiderne på klinikken gjorde at jeg følte meg i trygge og gode hender.

Tusen takk for en kjempe god behandling!

Den beste tannlegen

Tannlege: Nazanin Khayatpour Skrevet

Flink, blid, skaper tillit, nøyaktig. Får timeavtale på sms, hyggelig klinikk. Moderne utstyr, rask og forsiktig. God stol! Omsorgsfull behandling av alle på klinikken gjør at jeg føler meg velkommen.

Fantastisk hyggelig og bra tannlege

Tannlege: Erlendur Vidar Indridason Skrevet

Både min kone og jeg måtte ha ny tannlege i Oslo og fikk anbefalt Erlendur. Han er hyggelig, lyttende, profesjonell og dyktig. Vi trengte en rotfylling og to hull og han var nøyaktig og god. Å finne en tannlege med humor og glede er godt, spesielt for de med litt tannlegeskrekk. Anbefaler Erlendur til alle!