Nazanin Khayatpour

Autorisasjon (1996)

Vika Tannhelse AS Telefonnummer22 83 40 2622 83 40 ...
Henrik Ibsens Gate 20 0255 Oslo
Nazanin Khayatpour er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Nazanin Khayatpour

Meget dyktig tannlege, anbefales på det varmeste!

Klinikk: Vika Tannhelse AS Skrevet

Etter mange år kan jeg smile og vise mine flotte tenner!

Tusen takk til den dyktige og profesjonelle tannlegen Nazanin Khayatpour for en rask, forsiktig og omsorgsfull behandling. En imøtekommende, blid og forståelsesfull tannlege i en hyggelig, moderne, varm og atmosfærisk klinikk. Samarbeidet mellom medarbeiderne på klinikken gjorde at jeg følte meg i trygge og gode hender.

Tusen takk for en kjempe god behandling!

Den beste tannlegen

Klinikk: Vika Tannhelse AS Skrevet

Flink, blid, skaper tillit, nøyaktig. Får timeavtale på sms, hyggelig klinikk. Moderne utstyr, rask og forsiktig. God stol! Omsorgsfull behandling av alle på klinikken gjør at jeg føler meg velkommen.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Vika Tannhelse AS Skrevet

Tannlegeskrekk kurert takket være dr. Nazanin! Blid, imøtekommende, forståelsesfull, faglig dyktig og forklarer godt hva som gjøres. Varm atmosfære, møtes med forståelse og respekt for engstelsen. Og resultatet: blendende smil =) Tusen takk for god hjelp!

Hyggelig, dyktig tannlege

Klinikk: Vika Tannhelse AS Skrevet

Moderne og fine lokaler sentralt i Oslo, like ved slottet. Har selv fått behandling av tannlege Nazanin Khayatpour, og opplever å bli møt av en hyggelig og profesjonell tannlege hver gang. Bytter nok ikke tannlege med det første.