Vågsbygd Tannlegesenter AS

Telefonnummer38 01 16 1238 01 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirsten Flagstadsvei 1 4621 Kristiansand S
Vågsbygd Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vågsbygd Tannlegesenter AS

Meget kompetent tannlege.

Tannlege: Hannah Gronski Skrevet

Var hos tre forskjellige tannlege før jeg kom til Hannah. Jeg var der fordi jeg var helt fortvilet og ba hun å trekke ut en tann. Hun var den eneste tannlege som klarte å finne ut hva som var galt. Jeg har fremdeles mine tenner som alle andre ville har trukket. Jeg er veldig takknemlig.
Hun jobber fort og har meget høy kompetanse. Hannah vet hva hun gjør og jeg er overbevist at du finner ingen bedre tannlege en hun.

Min beste tannlege erfaring noensinne!

Tannlege: Hannah Gronski Skrevet

Som ny innflyttet til Kristiansand og Vågsbygd er det alltid litt nervøst for å finne ny tannlege osv. Her ble det derimot full klaff heldigvis, sjelden har jeg blitt bedre ivaretatt og hjulpet profesjonelt. Utover å være strålende fornøyd med tannlegebehandlingen fikk jeg også glimrende opplæring for best mulig å unngå fremtidige tannhelseproblemer! Det har jeg aldri opplevd før. Super service fra alle på klinikken!. Takk for at dere bryr seg så mye om pasienten og er inkluderende.

Den beste tannlegen i mine 41 år gamle liv

Tannlege: Hannah Gronski Skrevet

Dagen, 2.2.2015 (kl. 13:00), kom da jeg var nødt til å rotfylle da smerten ble for stor å gå med. Det verste jeg vet er å gå til tannlegen, og har da utsatt det i mange dager.

Siden min arbeidsplass er i samme bygg som Vågsbygd Tannlegesenter, var det naturlig for meg å prøve de ut.

Tannlege Oliver Gronski og hans assistent, gjorde en formidabel jobb. De sørget for at jeg fikk vekk smerten som jeg hadde kjent på i flere dager, ordnet med rotfylling og fikk meg til å roe ned og ikke kjenne på tannlegeskrekken.

Setter og pris på at de sender meg sms før jeg skal til de. Er nå i gang med "full overhaling" av tennene.

Tannlege skrekken er borte og de har fått en meget fornøyd kunde.

Jeg vil anbefale de på det varmeste!

Vennlig hilsen,

Arrogant

Tannlege: Hannah Gronski Skrevet

Overtok praksis for noen få år siden, i løpet av 2-3 år var prisene nesten doblet, arrogant oppførsel, har skiftet til en annen tannlege nå.

Veldig fornøyd

Tannlege: Hannah Gronski Skrevet

Meget hyggelig, og god service. Både fra tannlege, og annet personale.
Koselige lite lokale. Alt i alt, strålende med mitt siste tannlege.