Hannah Gronski

Autorisasjon (2006)

Vågsbygd Tannlegesenter AS Telefonnummer38 01 16 1238 01 16 ...
Kirsten Flagstadsvei 1 4621 Kristiansand S
Hannah Gronski er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Hannah Gronski

Ikke bra

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Vi er fem voksne i samme slekt som er glad for å ha byttet tannlege.
Her ble det snakket tysk over oss, og kommunikasjon ellers var dårlig..

Vil ikke anbefale

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Virket veldig greit, grei ordning med nedbetaling. Etterhvert i behandlingen tok de meg ikke seriøs som passient, hver plage jeg nevnte, ble ikke trodd på. De har ignorert sms/mail. Tar evigheter å ettersende papirer til ny tannlege. Kjevekirurgen som trakk visdomstannen min, har glemt en tannrest oppi tannkjøttet og ny tannlege må rette opp de deres feil. Sitter nå å betaler på en stor regning av feil og mangler. Anbefaler virkelig å sjekke ut andre enn disse.

Dessverre

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg trodde først jeg skulle bli ivaretatt som pasient men dessverre utviklet behandlingen seg etterhvert til ett mareritt for meg personlig. Istedet for å hjelpe til med å ordne opp i reklamasjoner blir man avvist. Her er det pengene som råder, ikke god pasientbehandling.

Meget kompetent tannlege.

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Var hos tre forskjellige tannlege før jeg kom til Hannah. Jeg var der fordi jeg var helt fortvilet og ba hun å trekke ut en tann. Hun var den eneste tannlege som klarte å finne ut hva som var galt. Jeg har fremdeles mine tenner som alle andre ville har trukket. Jeg er veldig takknemlig.
Hun jobber fort og har meget høy kompetanse. Hannah vet hva hun gjør og jeg er overbevist at du finner ingen bedre tannlege en hun.

Den beste tannlegen i mine 41 år gamle liv

Klinikk: Vågsbygd Tannlegesenter AS Skrevet

Dagen, 2.2.2015 (kl. 13:00), kom da jeg var nødt til å rotfylle da smerten ble for stor å gå med. Det verste jeg vet er å gå til tannlegen, og har da utsatt det i mange dager.

Siden min arbeidsplass er i samme bygg som Vågsbygd Tannlegesenter, var det naturlig for meg å prøve de ut.

Tannlege Oliver Gronski og hans assistent, gjorde en formidabel jobb. De sørget for at jeg fikk vekk smerten som jeg hadde kjent på i flere dager, ordnet med rotfylling og fikk meg til å roe ned og ikke kjenne på tannlegeskrekken.

Setter og pris på at de sender meg sms før jeg skal til de. Er nå i gang med "full overhaling" av tennene.

Tannlege skrekken er borte og de har fått en meget fornøyd kunde.

Jeg vil anbefale de på det varmeste!

Vennlig hilsen,