Justina Haukelid

Telefonnummer466 46 477466 46 4 ...
Kongsgata 44 4005 Stavanger
Justina Haukelid holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Justina Haukelid

En tannlege jeg vil bruke resten av livet mitt

Tannlege: Justina Haukelid Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i 17 år nå, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg får. Det som virkelig imponerer meg er hvor smertefrie bedøvelsestikkene er - jeg har aldri opplevd smerte under noen behandling.

Det er ikke bare det at behandlingen er smertefri som gjør at jeg holder meg lojalt til denne tannlegen. Tannlegen har en utrolig god sans for humor, noe som gjør hele opplevelsen mye mer avslappende og mindre stressende. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt under behandlingen, og det gir meg en ekstra trygghet.

Jeg kan ikke anbefale denne tannklinikken nok. Hvis du leter etter en tannlege som gir deg god behandling, smertefrie bedøvelser, og en god latter, så er dette stedet for deg. Jeg kommer definitivt til å fortsette å gå hit i årene som kommer.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Justina Haukelid Skrevet

Har vært klient på dette tannlegekontoret siden 1964 og opplevd utviklingen i tannbehandling fram til dd. Jeg er veldig fornøyd med tannbehandlingen og ikke minst den fine atmosfæren som Justina har i skapt i forhold til meg som pasient. Min kone er også pasient hos Justina og vi kan trygt anbefale henne på det varmeste.

En fantastisk tannlege

Tannlege: Justina Haukelid Skrevet

Hadde ikke vært hos en tannlege siden jeg gikk ut av ungdomsskolen ca 6 år, bestemte for å begynne å gå fast og passe på tennene mine. Fra første time følte jeg meg trygg og godt i varetatt hos justina. Hun er utrolig flink med min tannlegeskrekk og er veldig dyktig med sprøyteskrekken min da jeg ofte borrer uten bedøvelse.

Til slutt vil jeg legge til at hun som person er veldig hyggelig, har godt humør og god humor.

Alt i alt 10/10, kan ikke anbefales nokk ganger.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Justina Haukelid Skrevet

Siden jeg har vært liten har jeg slitt med tannlegeskrekk. Fikk Justina anbefalt av noen kollegaer som mente hun skulle være helt fantastisk.
Første gang jeg gikk alene til tannlegen var til henne... Hun var helt fantastisk! Utrolig god service, flink i det hun gjør og er omtenksom ovenfor sine pasienter. Absolutt til å anbefale!!!!!

Flott opplevelse hos flott tannlege

Tannlege: Justina Haukelid Skrevet

Var til en nødvendig tannsjekk idag, etter noen år uten slik sjekk. Dette var hos Justina Haukelid, og opplevelsen var ubetinget positiv. Fikk en meget god behandling, ihvertfall sammenlignet mot tidligere tannleger jeg har hatt.