Justina Haukelid

Kongsgata 44 4005 Stavanger

Siste vurderinger av Justina Haukelid

Verdens beste tannlege

Klinikk: Justina Haukelid Skrevet

Siden jeg har vært liten har jeg slitt med tannlegeskrekk. Fikk Justina anbefalt av noen kollegaer som mente hun skulle være helt fantastisk.
Første gang jeg gikk alene til tannlegen var til henne... Hun var helt fantastisk! Utrolig god service, flink i det hun gjør og er omtenksom ovenfor sine pasienter. Absolutt til å anbefale!!!!!

Flott opplevelse hos flott tannlege

Klinikk: Justina Haukelid Skrevet

Var til en nødvendig tannsjekk idag, etter noen år uten slik sjekk. Dette var hos Justina Haukelid, og opplevelsen var ubetinget positiv. Fikk en meget god behandling, ihvertfall sammenlignet mot tidligere tannleger jeg har hatt.

Flink tannlege som får meg til å kjenne meg trygg

Klinikk: Justina Haukelid Skrevet

Dette er min tannlege som jeg har hatt i 4 år. Justina er flink, trivelig og hun er alltid i godt humør når jeg kommer for min årlige tannrens.Jeg har siden barndommen hatt et snev av tannlegeskrekk, men dette har ikke vært noe problem når jeg har gått til Justina. Hun spør hele tiden om det går fint og småpludrer. Jeg glemmer rett og slett bort hele tannlegeskrekken min når jeg sitter i stolen hennes. Venterommet er litt slitt og gammeldags, men de som jobber der virker kjekke. Selve tannlegekontoret virker hygenisk og "up to date". Sentral beliggenhet nær Breiavatnet i Sentrum. Jeg anbefaler Justina på det varmeste til de som ser etter en flink, hyggelig og trygg tannlege.

Skal jeg være kritisk til noe så må det være at tannlegekontoret burde pusset opp venterommet og skaffet seg en god og informativ nettside (mtp. ansatte, behandlinger, anbefalinger og priser), og hvor man selv kan booke tid via nettsiden.