Tanngarden Os AS

Tanngarden Os AS holder til i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Tanngarden Os AS

Drømme tannlege

Tannlege: Vibeke Frigaard Skrevet

Den beste tannlegen som finnes. Så behagelig. Har slitt med tannlegeskrekk etter mye skrekk fra barndom men nå gleder jeg meg til å gå. Kan virkelig anbefales på det sterkeste.

Helt topp

Tannlege: Vibeke Frigaard Skrevet

Hun er behagelig, flink og informerer på en trygg måte hva hun gjør. Har nesten fått meg til å slutte å kvitte meg til å gå til tannlegen. Hun har en sjelden fin måte å være på.

Fantastisk. Har fått meg til å føle meg trygg i tannlegestolen. Har i mange år unngått tannlegebesøk .Det er slutt nå.

Tannlege: Vibeke Frigaard Skrevet

Hun er bare suveren. Ønsker å bli hennes pasient i mange år. Kan ikke tenke meg en bedre tannlege. Ingen over, ingen ved siden av, bare mange under.

Kurerte min tannlegeskrekk

Tannlege: Britt Nerland Kytiri Skrevet

Før jeg begynte hos Britt, så hadde jeg kraftig tannlegeskrekk. Dette klarte hun å kurere ved første besøk. Hun fortalte hva hun skulle gjøre, og lot meg få roen i tannlegestolen før hun begynte å jobbe med meg.
Siden dette var mitt første besøk hos tannlegen på mange år, så har det blitt noen turer i stolen etter dette, og det har vært like bra hver gang. Jeg har ikke lenger tannlegeskrekk:-)

Veldig bra tannlege

Tannlege: Britt Nerland Kytiri Skrevet

Teknisk dyktig, god kommuniksjonsevne.
Bra tannlegepraksis