Britt Nerland Kytiri

Britt Nerland Kytiri er tannlege i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Britt Nerland Kytiri

Fantastisk tannlege

Klinikk: Britt Nerland Kytiri Skrevet

Jeg er 43 år og har gått til Britt siden 2012.
Jeg har gått til mange tannleger, men hun er den desidert beste tannlegen jeg noensinne har møtt. Ikke bare kurert meg for tannlegeskrekk, men hun er snill, sympatisk og lytter og hjelper.
For øvrig så er alle ansatte jeg har møtt der helt fantastisk snille.

Ville aldri byttet henne ut mot noen! Eller byttet tannlegesenter for øvrig.

Høy kvalitet, yrkesstolthet og omsorg for pasienten

Klinikk: Britt Nerland Kytiri Skrevet

Virkelig en tannlege som setter pasienten først. Alltid smilende, informerer godt om behandling og pris, svært opptatt av pasientens velvære samt behandlingens kvalitet. Informerer fint underveis og tillater ikke at pasienten har unødvendig ubehag. Strekker seg langt for sine pasienter om det oppstår noe akutt og følger godt opp over tid. Har også tilleggsutdannelse i kjevemassasje og kjeveakupunktur som kan gjøre underverker ved stramme kjevemuskler, tanngnissing og følgeplager av slike.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Tanngarden Os AS Skrevet

Før jeg begynte hos Britt, så hadde jeg kraftig tannlegeskrekk. Dette klarte hun å kurere ved første besøk. Hun fortalte hva hun skulle gjøre, og lot meg få roen i tannlegestolen før hun begynte å jobbe med meg.
Siden dette var mitt første besøk hos tannlegen på mange år, så har det blitt noen turer i stolen etter dette, og det har vært like bra hver gang. Jeg har ikke lenger tannlegeskrekk:-)

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tanngarden Os AS Skrevet

Teknisk dyktig, god kommuniksjonsevne.
Bra tannlegepraksis