Skedsmokorset Tannhelsesenter

Telefonnummer63 87 94 0063 87 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Husebyveien 6 2020 Skedsmokorset
Skedsmokorset Tannhelsesenter holder til i Skedsmo

Siste vurderinger av Skedsmokorset Tannhelsesenter

Effektiv og dyktig

Tannlege: Elena Logan Skrevet

Tannlegen er dyktig og effektiv. Hun arbeider raskt, men tar seg samtidig tid til å ivareta meg som pasient. God oppfølging under timen sørget for at jeg ønsker å hit neste gang også, så jeg har fått satt opp avtale om regelmessig innkalling. Lett å få time, hun arbeider både dag og kveld. Da jeg sammenlignet priser var det også greit nivå.

Kjempe fornøyd med tannlegen

Tannlege: Elena Logan Skrevet

Kjempe fornøyd med Elena Logan. Flink og dyktig tannlege, alltid tilbyr det rimeligste men tryggeste for pasienten, gir gjerne flere alternativer og veldig flink til å forklare om problemet. Flere ganger vært hos henne med vanskelige tenner og var fornøyd. Kan gjerne anbefales.

En bestemt, hyggelig og dyktig tannlege!

Tannlege: Rolf Harald Øines Skrevet

Jeg har hatt mange dårlige erfaringer med tidligere tannleger. Rolf er alltid serviceminded og finner gode trygge løsninger på mine tenner. Tenner som på 60 og 70 tallet ble boret vekk og fylt med amagam til randen. Amalgamet sprakk og falt ut. Jeg bestemte meg etterhvert å bytte ut med plast og kroner i samråd med Rolf. Dyktig som han er og stødig på hånden greide han fjerne all gammel fyllmasse uten at jeg følte behov for bedøvelse. Jeg kommer alltid tilbake Rolf. Jeg somler vekk tid på jobb, unger og trening, men nå må jeg innom for sjekk og rep. av en avfallen del av nest bakre jeksel hlyre side nede. Bare å anbefale min tannlege til alle dere som lurer på hvem dere skal velge ☺ 👍

Beste tannlege jeg har vært hos

Tannlege: Rolf Harald Øines Skrevet

Jeg ble anbefalt å prøve Øines fordi jeg hadde vegring for tannlegebesøk etter noen smertefulle opplevelser. Han er akkurat så dyktig og forsiktig som jeg ble fortalt. Gruer meg aldri lenger for tannlegebesøk.

Øines oppleves som en profesjonell yrkesutøver som ikke pådytter meg eller HELFO unødvendige kostnader. Jeg er alltid trygg på at tannhelsen min er i de beste hender når jeg setter meg i stolen for min, selvvalgte, årlige sjekk.

Den beste tannlegen jeg har hatt, tusen takk Helene

Tannlege: Helene Bye Nordbæk Skrevet

Har tannlegeskrekk etter flere år med problemmer. Fikk time hos denne fantastiske damen, og går nå fast til henne. Hun forklarer godt hva som skal skje, lytter til meg som pasient, kommer med gode forslag til forebygging, er veldig forsiktig, rolig, ja rett og slett en fantastisk tannlege. Blir også mottatt av veldig koselige tannlegesektretærer.
Får pris på behandlingen, og holder seg til avtalt pris v/store behandlinger. Man får aldri valuta for pengene når man er hos tannlegen, dette er bare en nødvendighet for oss.