Rolf Harald Øines

Rolf Harald Øines er tannlege i Skedsmo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Rolf Harald Øines

En bestemt, hyggelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Skedsmokorset Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har hatt mange dårlige erfaringer med tidligere tannleger. Rolf er alltid serviceminded og finner gode trygge løsninger på mine tenner. Tenner som på 60 og 70 tallet ble boret vekk og fylt med amagam til randen. Amalgamet sprakk og falt ut. Jeg bestemte meg etterhvert å bytte ut med plast og kroner i samråd med Rolf. Dyktig som han er og stødig på hånden greide han fjerne all gammel fyllmasse uten at jeg følte behov for bedøvelse. Jeg kommer alltid tilbake Rolf. Jeg somler vekk tid på jobb, unger og trening, men nå må jeg innom for sjekk og rep. av en avfallen del av nest bakre jeksel hlyre side nede. Bare å anbefale min tannlege til alle dere som lurer på hvem dere skal velge ☺ 👍

Beste tannlege jeg har vært hos

Klinikk: Skedsmokorset Tannhelsesenter Skrevet

Jeg ble anbefalt å prøve Øines fordi jeg hadde vegring for tannlegebesøk etter noen smertefulle opplevelser. Han er akkurat så dyktig og forsiktig som jeg ble fortalt. Gruer meg aldri lenger for tannlegebesøk.

Øines oppleves som en profesjonell yrkesutøver som ikke pådytter meg eller HELFO unødvendige kostnader. Jeg er alltid trygg på at tannhelsen min er i de beste hender når jeg setter meg i stolen for min, selvvalgte, årlige sjekk.