Colosseumklinikken AS avd. Sandvika

Telefonnummer67 52 24 8067 52 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrastsvei 7 1337 Sandvika
Colosseumklinikken AS avd. Sandvika holder til i Bærum

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS avd. Sandvika

Veldig dyktig tannlege!

Tannlege: Finn Ragnar Granfeldt Skrevet

Meget profesjonell, beroligende og tar seg god tid til pasienten.
Oppdaget en problemtann som var oversett av andre tannleger. Betent visdomstann ble trukket raskt og smertefritt. God forklaring underveis. Var heldig å få en slik god tannlege, når min faste hadde sommerferie.

Anbefales på det sterkeste!!

Tannlege i verdens klasse!

Tannlege: Finn Ragnar Granfeldt Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Utrolig flink og kjempe snill og tålmodig. For personer med tannlegeskrekk er han helt fantastisk!

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Christian Helgesen Skrevet

Christian er den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Han er meget dyktig, god til å informere underveis, rolig og veldig hyggelig! Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og skånsom

Tannlege: Christian Helgesen Skrevet

Faglig dyktig, god til å informere underveis og fokus på å gjøre behandlingen så lite smertefull som mulig. Gir god informasjon om ulike behandlingsalternativer i forhold til pris.

Vanvittig positiv opplevelse!

Tannlege: Christian Våge Skrevet

Med en del dårlige minner fra tidligere tannlegebesøk og med store smerter fikk jeg akutt time hos Christian Våge. Kunne ikke vært mer fornøyd: informerte hele tiden, tillitsvekkende på alle mulige måter og null smerter under behandling. Hit går jeg igjen!