Christian Våge

Autorisasjon (2006)

Christian Våge Telefonnummer21 94 57 3821 94 57 ...
Stensberggata 23 A 0170 Oslo
Christian Våge er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Christian Våge

Strålende fornøyd med tannlege Christian Våge!

Klinikk: Christian Våge Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på en stund, da jeg ikke har vært helt fornøyd med tannleger jeg har vært hos tidligere.
Christian Våge tok meg så godt i mot, avklarte hva jeg ønsket og om jeg hadde noen tannproblemer.
Topp behandling med god forklaring underveis og jeg fikk en god følelse av ivaretakelse.
Føler meg helt klart trygg på hans kompetanse. Og jeg verdsetter hans gode humør!

Vanvittig positiv opplevelse!

Klinikk: Colosseum Tannlege Sandvika Skrevet

Med en del dårlige minner fra tidligere tannlegebesøk og med store smerter fikk jeg akutt time hos Christian Våge. Kunne ikke vært mer fornøyd: informerte hele tiden, tillitsvekkende på alle mulige måter og null smerter under behandling. Hit går jeg igjen!

Rolig og rask

Klinikk: Christian Våge Skrevet

Anbefales for de med tannlegeskrekk siden han er flink til å forklare hva som skal skje og veldig flink til å sette bedøvelsen. Rask og har aldri foreslått behandling som føles overflødig.

Svært dyktig tannlege

Klinikk: Christian Våge Skrevet

For en som synes tannlegebesøk er svært skummelt, er tannlege Våge en drøm å gå til. Jeg blir tatt seriøst og arbeidet blir svært dyktig utført. I tillegg blir du fulgt opp årlig slik at du unngår å "glemme" å gå til tannlegen. Jeg anbefaler Christian Våge på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Christian Våge Skrevet

Tar seg tid og bryr seg på ekte uten å bli personlig.
Faglig god og forklarer hva som gjøres underveis og hvorfor.

Anbefales på det sterkeste også hvis man i utgangspunktet ikke er spesielt glad for å gå til tannlegen.