Colosseum Tannlege Bjørkelangen

Bjørkeveien 22, Bjørkelangen Torg 1940 Bjørkelangen
Colosseum Tannlege Bjørkelangen holder til i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Bjørkelangen

Dårlig opplevelse på alle måter

Tannlege: Peter Solem Skrevet

Hadde fått en hastetime da jeg hadde tannverk. Ble satt i tannlegestolen og måtte så vente 30 min før han kom, og hadde veldig vondt. Opplyste at jeg hadde tannlegeskrekk, uten å få noe respons på det.
Fikk beskjed etter bilder var tatt om at det beste var å trekke tanna, ikke noe vits med rotfylling og krone (jeg er 32 år). Virket rimelig fraværende og stresset, og jeg fikk ingen god begrunnelse/vurdering for hvorfor.
Fikk heldigvis en annen tannlege til å se på det dagen etter, og de kunne ikke skjønne at tanna måtte trekkes.

Alt i alt en veldig dårlig opplevelse, spesielt for en med tannlegeskrekk og akutt tannpine. Kan absolutt ikke anbefales.

Skuffet

Tannlege: Peter Solem Skrevet

Deler opp i alt for mange timer. Selv når du bestiller time for å få utrettet noe. Er det ikke alltid at tiden strekker til. Min tillitt forsvant etter en time med dårlig behandling.

Strekker seg litt lenger

Tannlege: Leif Reier Tønneberg Skrevet

Leif er fantastisk. Har aldri opplevd sånn service fra noen, uansett sammenheng. Alltid tid til pasienten, gir seg ikke før det er perfekt.

god tannlege

Tannlege: Peter Solem Skrevet

Ingenting å klage på, bortsett ifra ALLTID ventetid på bestilt time!!!! Fryktelig kjedelig, da man noen ganger har andre avtaler samme dag også. Men man lærer seg og aldri ha det mer, men kun time for tannlegen, da det er nødvendig!
Men pluss for rask service, om noe akutt oppstår.
Hyggelige og blide tannlege"søstre"!

Beste tannlegen jeg noen gang har vært hos.

Tannlege: Peter Solem Skrevet

Beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. "Nesten" kurert min tannlegeskrekk. De er blide og hyggelige. Forklarer godt slik at jeg slapper av.
Man blir tatt godt vare på underveis. Rett og slett et fantastisk team.