Tannlegene Heggedalsenteret Da

Heggedalsveien 301 1389 Heggedal
Tannlegene Heggedalsenteret Da holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannlegene Heggedalsenteret Da

Dette er et tannlegekontoret for de usikre-på-om-dette-går-bra

Tannlege: Bård Lie Henriksen Skrevet

Herregud, hva kan jeg si. Ikke bare er de så profesjonelt imøtekommende, de har også en personlig tilnærming til meg som pasient, som oser av trygghet. - En personlig og uhøytidelig holdning mot noe som vi over 50 har vært engstelige for i smug. Mine aller beste anbefalinger.

Presis og vennlig

Tannlege: Bård Lie Henriksen Skrevet

Presis og vennlig tannlege som opplyser deg om hva han gjør underveis. Det føles trygt. Bra utstyr og han tar alle nødvendige bilder (men ikke for mange heller). Anbefales på det varmeste.

Verdens snilleste, beste og tfyggeste tannlege

Tannlege: Anders Finsrud Skrevet

Anders er bare helt topp.
Jeg var utrolig redd for tannleger, på det viset at jeg i forkant alltid gjorde om avtaler, og før besøket alltid måtte tisse 8 ganger på kontoret. I tillegg satt jeg med hjertet i halsen og var livredd for alt.
I dag satt vi inn en krone, og boret i to tenner, med smil, latter og jeg glemte til og med å gå på toalettet.
Anders har ikke plass til flere pasienter, men han tar inn de med tannlegeskrekk.
Anders anbefales på det aller sterkeste.
Jeg er utrolig glad for denne mannen, han kurerte skrekken min såpass at jeg ikke er redd lenger. Det vil si, jeg er ikke redd for han ❤

Faktisk den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Anders Finsrud Skrevet

- Forklarende
- Rådgivende
- Forståelsesfull
- Hyggelig
- Trygg
- Alle kvalifikasjoner en god tannlege skal ha

Dyktig og informerende tannlege

Tannlege: Bård Lie Henriksen Skrevet

Utrolig dyktig og ung tannlege, som gjerne informerer og forteller pasienten sin underveis. Føler at man får god forståelse fra tannlegen og ingen "pekefinger", men heller tips og råd. Beste tannlegen jeg har vært hos, får raskt time og kan anbefales på det sterkeste.