Anders Finsrud

Anders Finsrud, Tannlegene Heggedalsenteret Da

Autorisasjon (1999)

Tannlegene Heggedalsenteret Da Telefonnummer915 76 940915 76 9 ...
Heggedalsbakken 6 / Vollenveien 184 1389 Heggedal
Anders Finsrud er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Anders Finsrud

Verdens beste tannlege

Klinikk: Anders Finsrud Skrevet

Finnes ikke bedre tannlege. Han er rolig og meget hyggelig. Forklarer alltid hva han har tenkt å gjøre med deg. Har gått der i mange år nå, og har aldri behøvd å være redd for å gå til tannlegen. Alle på kontoret der er veldig hyggelige mennesker.

Verdens snilleste, beste og tfyggeste tannlege

Klinikk: Tannlegene Heggedalsenteret Da Skrevet

Anders er bare helt topp.
Jeg var utrolig redd for tannleger, på det viset at jeg i forkant alltid gjorde om avtaler, og før besøket alltid måtte tisse 8 ganger på kontoret. I tillegg satt jeg med hjertet i halsen og var livredd for alt.
I dag satt vi inn en krone, og boret i to tenner, med smil, latter og jeg glemte til og med å gå på toalettet.
Anders har ikke plass til flere pasienter, men han tar inn de med tannlegeskrekk.
Anders anbefales på det aller sterkeste.
Jeg er utrolig glad for denne mannen, han kurerte skrekken min såpass at jeg ikke er redd lenger. Det vil si, jeg er ikke redd for han ❤

Den beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Anders Finsrud Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk etter dårlige erfaringer fra barndommen. Anders Finsrud er faglig dyktig,sympatisk,omsorgsfull,tar seg god tid og forklarer underveis hva han gjør. I tillegg har han behandling i lystgass. Den beste tannlegen som finnes! Anbefales på det sterkeste! Hans smil og væremåte er rørende! Han bryr seg om pasientene sine!

Den beste tannlege som jeg har hatt

Klinikk: Anders Finsrud Skrevet

Blir alltid møtt med smil. Han er rolig, og forklarer hva som skal eller bør gjøres. Ikke minst så føler jeg tillit og at han gjør det beste for mine tenner.

Faktisk den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene Heggedalsenteret Da Skrevet

- Forklarende
- Rådgivende
- Forståelsesfull
- Hyggelig
- Trygg
- Alle kvalifikasjoner en god tannlege skal ha