Jessheim tannlegesenter

Telefonnummer63 94 76 0063 94 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallvegen 4 2050 Jessheim
Jessheim tannlegesenter holder til i Ullensaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Jessheim tannlegesenter

Meget dyktig

Tannlege: Brian Thomas Tierney Skrevet

Tannlege av ypperste klasse. Meget dyktig og varsom i utførelsen. Og alltid blid, positiv... Lun humør får man med på kjøpet! ;)

Dyktig!

Tannlege: Sven Grov Skrevet

Hadde utrolig tannverk og var hos flere tannleger uten noen svar. Men Sven fant problemet og fiksa tanna! Han er den dyktigste tannlegen jeg har vært hos uten tvil.

god tannlege med meget dyr

Tannlege: Sven Grov Skrevet

Groven er en behagelig å hyggelig tannlege i øverste prisklasse.
følte meg nok litt lurt da jeg fikk gjort tilsvarende jobb hos annen tannlege til en betydelig redusert pris. Hadde også inntrykk av at jeg kom inn for å reparer en skade, og dette medførte ofte ny skade. opplevde dette flere ganger. Uansett ikke tvil om at Groven kan jobben sin og han er en meget sympatisk og hyggelig tannlege

Brian Thomas Tierney

Tannlege: Brian Thomas Tierney Skrevet

Flink tannlege som er opptatt av å levere kvalitet og som innbyr til tillit.
Er veldig lydhør for pasienten så om en har tannlegeskrekk vil jeg anbefale Brian ekstra sterkt.

Kjempebra

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Mitt inntrykk av tannlegen er at hun var utrolig profesjonell,veldig flink til å berolige meg og hun utførte jobben på en rask og smertefri måte.
Kjempe fornøyd, nesten så jeg kan si at jeg gleder meg til neste visdomstann skal ut.