Jessheim tannlegesenter

Stallvegen 4 2050 Jessheim
Jessheim tannlegesenter holder til i Ullensaker

Siste vurderinger av Jessheim tannlegesenter

God opplevelse

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har trekt 4 visdomstenner hos Zina. Hun er faglig dyktig, effektiv og omsorgsfull. Følte meg godt ivaretatt før, under og etter operasjonene.
Anbefaller Zina på det varmeste !!

Helt fantastisk kirurg og menneske

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Har alltid slitt med tannlegeskrekk og angst rundt all type tannlege behandlinger. Jeg kom til Zina for å fjerne vidomstennene mine (hun har tatt begge sider for meg) og allerede fra første møte møter hun deg med så mye omsorg og varme. Du føler deg så godt tatt imot og hun viser stor interesse i deg og dine følelser rundt behandlingen. Hun var så utrolig flink til å skape et trygt miljø hvor jeg følte jeg kunne uttrykke angsten og frykten for å fjerne visdomstennene, og ga så mye god forsikring. Hun tar deg gjennom hele prosessen og er flink til å holde deg distrahert.

Ikke minst er hun en utrolig dyktig og flink kirurg, men den medmenneskeligheten og omsorgen hun gir er noe helt for seg selv. Jeg hadde null stress eller angst følelser for å komme for runde to med fjerning av visdomstenner nettopp fordi jeg visste det var hos Zina og jeg har så sterk tillit og trygghet på henne. Hennes oppfølging er også helt ulik noe oppfølging jeg har opplevd før, og hun er der i hvert steg. Hun er godt imøte med alle spørsmål og bekymringer du måtte ha.

Jeg kan virkelig ikke anbefale Zina mer eller virkelig uttrykke hvor god behandlingen og hun selv er som menneske. Jeg kan ikke takke henne nok.

Tannlegeskrekk

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har tidenes skrekk for alt som heter sprøyter og måtte til min store fortvilelse trekke alle 4 visdomstenner. Startet i januar med de 2 første og redd for hva jeg skulle møte på. Dette er et nytt tannlegesenter for meg da jeg er etterflytter hit. Jeg ble møtt med god forståelse for min skrekk og de tok seg den tiden det tok for å roe meg helt ned, noe som var veldig betryggende. Tross redselen fortalte og viste Zina hva hun skulle gjøre underveis, og dette kun ved å sette bedøvelse. Etter bedøvelsen var satt gikk resten veldig fort, trekking av 2 tenner brukte hun 5 minutter til sammen på, det er helt rått og utrolig godt for noen som vil fort ut igjen fra en tannlege. Nå i april tok vi de 2 siste, litt mer beroliget enn sist og ikke like redd men fremdeles respekt for skrekk. Anbefaler Zina varmt for andre med tannlegeskrekk, om det så bare er å ta en prat. Dyktig kirurg <3

Lite hyggelig

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

På det faglige er hun ok og effektiv. Men ellers lite trivelig dame, frekk og dømmende, hadde meget ubehagelig møte med henne som jeg ikke unner noen, skal aldri tilbake til henne. Hun sa til og med unnskyld når jeg kom tilbake for å ta sting, men det hjalp lite for å si det sånn.

Jessheim Tannlegesenter -anbefales 😊

Zenia Emanuel Kristiansen :

Takk for dyktig behandling av mine tenner- her er man i de beste hender👍