Jessheim tannlegesenter

Stallvegen 4 2050 Jessheim
Jessheim tannlegesenter holder til i Ullensaker

Siste vurderinger av Jessheim tannlegesenter

Fantastisk dyktig og effektiv kirurg.

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Zina er en fantastisk hyggelig oralkirurg, og jeg er mektig imponert over jobben hun gjorde for at jeg skulle føle meg trygg og ivaretatt. Hun fjernet to vanskeligstilte visdomstenner på kort tid, og jeg hadde ingen fysiske smerter under inngrepet. Anbefales på det sterkeste, spesielt om du er urolig for slike inngrep, da du blir så godt ivaretatt under Zina's ansvar.

Verdens beste oral kirurg!! Tusen takk Zina!!

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg er så lykkelig for å ha funnet verdens beste oral kirurg!!!
Hun er enormt kunnskapsrik og effektiv. Og hun er så til stede og møter deg og ser deg!! Hun forklarer og er entusiastisk i sitt arbeide. Hun er rett og slett helt unik. Jeg har blitt fulgt opp faglig og jeg føler at Zina virkelig tar vare på meg! Hennes kunnskap, effektive og pressisjonsfulle arbeid og hjertefølt oppfølging har gitt meg nye tenner!!
Med stor respekt og takknemlighet!

Den beste til å fjerne visdomstenner

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Effektivt og godt gjennomført. Veldig grundig tannlege, og hyggelig miljø. Fjernet 3 av mine 4 visdomstenner, og rettet opp den 4. som var blitt fjernet tidligere av annen tannlege med noe komplikasjon. Har gruet meg veldig tidligere til slike inngrep, men fikk veldig god behandling av Zina, og ble trygg på at dette ikke var like skummelt som jeg trodde før.

Dyktig og empatisk!

Tannlege: Mina Wåler Rønning Skrevet

Dette er en svært god tannlege! I tillegg til faglig dyktighet har hun virkelig evne til å ta vare på pasientene sine. Meget empatisk, rolig og med et behagelig vesen. Flink til å forklare hva hun gjør på en enkel og likevel grundig måte. Genuint opptatt av å skape en beroligende atmosfære. Jobber sammen med flere andre dyktige tannleger. Her blir man godt ivaretatt. Mina Wåler Rønning anbefales på det sterkeste!

Beste tannlegen/oral kirurg.

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Zina må være en av norges beste. Utrolig dyktig og bra oppfølging.
Fikk god informasjon og det merkes at hun har god kunnskap innenfor sitt felt.