Sandvika Tannklinikk

Leif Tronstadsplass 6 1337 Sandvika
Sandvika Tannklinikk holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sandvika Tannklinikk

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i de negative kommentarene her i det hele tatt. Jeg har gått til Marit i noen år, og hun er utrolig behagelig, flink og avslappet. Får inntrykk av at hun kan det hun driver med og er flink til å følge opp og evt koble på andre tannleger på klinikken hvis hun er usikker mht behandling. Vil anbefale henne til alle

Fantastisk behandling!

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Min 96 år gamle mor er ikke engang pasient hos M.Lund, men fikk førsteklasses akutt behandling av henne. Min mor har hatt kjevekreft og har en spesiell protese (kjeve og tenner) som brakk i festet sist helg. Lund hjalp oss med nytt protese-avtrykk på dagen, for at protesemakeren skulle kunne hjelpe videre. Vi er umåtelig takknemlige for det! Hjelpsom og hyggelig! Tusen takk :-)

Usikker og fomlende

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Har aldri opplevd en så usikker og fomlende tannlege.
Masse styr for å få arbeidet utført. Jeg ble usikker og oppgitt.
Tror hun er dyktig, men jeg valgte å bytte tannlege.

Veldig usikker tannlege

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Hun snakker og forklarer mye. Vil gjerne ha pasientens samtykke på alt hun skal gjøre. Fare for unødvendig behandling fordi hun vil være på den sikre siden. Planlagt behandling endres ofte fordi hun endrer mening om hva som er best. Veldig frustrerende, og resulterer i flere tannlegebesøk enn nødvendig. Utover dette hyggelig og faglig dyktig, men velger likevel å bytte tannlege.

Veldig fornøyd

Tannlege: Josefine Shjelderup Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg har Josefine som tannlege. Hun er grundig og flink til å forklare og vise, og hun skaper tillitt og trygghet. Jeg er ikke så glad i å gå til tannlegen, men det er ikke så ille å gå til Josefine. Håper jeg kan ha henne som tannlege i mange år fremover.