Sandvika Tannklinikk

Sandvika Tannklinikk holder til i Bærum

Siste vurderinger av Sandvika Tannklinikk

Fantastisk behandling!

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Min 96 år gamle mor er ikke engang pasient hos M.Lund, men fikk førsteklasses akutt behandling av henne. Min mor har hatt kjevekreft og har en spesiell protese (kjeve og tenner) som brakk i festet sist helg. Lund hjalp oss med nytt protese-avtrykk på dagen, for at protesemakeren skulle kunne hjelpe videre. Vi er umåtelig takknemlige for det! Hjelpsom og hyggelig! Tusen takk :-)

Usikker og fomlende

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Har aldri opplevd en så usikker og fomlende tannlege.
Masse styr for å få arbeidet utført. Jeg ble usikker og oppgitt.
Tror hun er dyktig, men jeg valgte å bytte tannlege.

Veldig usikker tannlege

Tannlege: Marit Sandvik Lund Skrevet

Hun snakker og forklarer mye. Vil gjerne ha pasientens samtykke på alt hun skal gjøre. Fare for unødvendig behandling fordi hun vil være på den sikre siden. Planlagt behandling endres ofte fordi hun endrer mening om hva som er best. Veldig frustrerende, og resulterer i flere tannlegebesøk enn nødvendig. Utover dette hyggelig og faglig dyktig, men velger likevel å bytte tannlege.

Veldig fornøyd

Tannlege: Josefine Shjelderup Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg har Josefine som tannlege. Hun er grundig og flink til å forklare og vise, og hun skaper tillitt og trygghet. Jeg er ikke så glad i å gå til tannlegen, men det er ikke så ille å gå til Josefine. Håper jeg kan ha henne som tannlege i mange år fremover.

Dyktig tannlege, anbefales

Tannlege: Are Skaar Helling Skrevet

Etter å ha vært hos flere tannleger jeg ikke har vært fornøyd med er jeg fryktelig glad for å ha funnet Are Helling i Sandvika. Forklarer godt underveis hva som skal skje, hva som bør gjøres, kjefter litt på meg om jeg ikke har pusset bra nok. Litt gadget frik slik at utstyret er det ikke noe å si på. Anbefales på det sterkeste.