Are Skaar Helling

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Sandvika Tannklinikk Telefonnummer67 54 09 3967 54 09 ...
Leif Tronstadsplass 6 1337 Sandvika
Are Skaar Helling er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Are Skaar Helling

Aare er en vanvittig bra tannlege

Klinikk: Sandvika Tannklinikk Skrevet

Are er en veldig god tannlege. Har vært hos ham i mange år nå, hatt regulering, tannskinner, boret, trukket, kosmetisk utbedring, tannbleking og en liten operasjon for å få ut visdomstann. Alt har foregått smertefritt og effektivt. Are jobber på en måte som oser kunnskap, trygghet og ro. Han gir tydelig informasjon underveis, og tar seg tid til å sørge for at pasienten har det behagelig. Har faktisk sovnet i stolen et par ganger, selv under relativt heftig behandling. Are har også mye spennende og nytenkende utstyr, f.eks 3D-skanner.

Tydelig og ærlig tannlege som virker å ha pasientens beste i tankene. Imøtekommende og real på pris, spesielt når det var mye som skjedde på kort tid.

Dessverre jobber han privat og ikke offentlig, ellers hadde barna også vært hos Are.

Alt i alt, ikke noe å utsette på Mr. Helling, anbefales på det sterkeste, 10/10.

Dyktig tannlege, anbefales

Klinikk: Sandvika Tannklinikk Skrevet

Etter å ha vært hos flere tannleger jeg ikke har vært fornøyd med er jeg fryktelig glad for å ha funnet Are Helling i Sandvika. Forklarer godt underveis hva som skal skje, hva som bør gjøres, kjefter litt på meg om jeg ikke har pusset bra nok. Litt gadget frik slik at utstyret er det ikke noe å si på. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, oppmerksom, hyggelig.

Klinikk: Sandvika Tannklinikk Skrevet

Veldig fornøyd med Are som spesialist. Har hatt mange tannleger pga forksjellige tannproblemmer, og ble utrolig glad når jeg fant en dyktig tannlege i Sandvika (etter jeg måtte flytte fra hjemmebyen.) Han ble vår familie tannlege. Anbefalles på det sterkeste!

Veldig bra tannlege.😊

Klinikk: Sandvika Tannklinikk Skrevet

Har hatt en kjempe god opplevelse hos tannlege. Han gjør en god jobb og ivaretar pasienten på en veldig god måte. Kann annbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tar hensyn til pasienten
Jobber effektivt og bra
Selv en med tannlegeskrekk kan gå trygt til Are Helling
Undertegnede har tannlegeskrekk og er kurert. Tør å gå til tannlegen og gjør det med et smil.