Strømmen tannklinikk

Telefonnummer64 84 60 0064 84 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsveien 50 2010 Strømmen
Strømmen tannklinikk holder til i Skedsmo

1 vurdering

Siste vurderinger av Strømmen tannklinikk

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Barnet mitt var redd for å gå til tannlegen men Amina var så flink med å roe ham og brukte lang tid på å samtale på en tålmodig og barnevennlig måte. Hun er både profesjonell og rolig og kan anbefales på det sterkeste!

Stødig, selvsikker, hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Som pasient hos Amina kan jeg ikke si annet enn at opplevelsen var mer enn utmerket. Hun er en dyktig tannlege som viser at perfeksjon i arbeidet sitt og pasientens velbehag står i fokus. Jeg har også tilbrakt en arbeidsuke i sammenheng med et skoleprosjekt hos henne. Hun viste da en perfekt balanse mellom kvalitetene dyktighet, godhet og presisjon i arbeidet sitt med enhver pasient. Hun vet hvordan hun skal håndtere alt fra små barn til eldre, og gjøre opplevelsen hos tannlegen så avslappet og behagelig som overhode mulig. Ikke annet en gode ord å si om Amina Mavric!

Ei som kan tennener

Tannlege: Henriette Slåttum Skrevet

Hun er kjempe flink med tenner, jeg har vært til henne 3 ganger, hun er nøye med å sjekke hver tann.

kjempe flink

Tannlege: Anette Kristiansen Skrevet

Har vært til henne 4 ganger I år. Hun er nøye med alle tennene. Nøye med å sjekke at alt er I orden.