Strømmen tannklinikk

Strømsveien 50 2010 Strømmen
Strømmen tannklinikk holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Strømmen tannklinikk

Meget dyktig, ærlig og empatisk tannlege

Tannlege: Therese Tangen Stensland Skrevet

Dukket opp med en nr5-tann overkjeve som har fått sin del av juling opp gjennom åra... Den ble borret i, ekspansivt, i 2010 og så i 2014 rotfylt. Men så her i 2017 måtte den rotfylles nok en gang - og denne gang da med stift... Tanna var egentlig ferdig men sånn var det nå en gang... Man vil jo gjerne beholde tenna sine, særlig når såpass nærme ''smilebåndet''.
Men så, her i begynnelsen av 2019, sprekker fyllingen, og som ofte typisk; mellom fyllingen og selve tanna, slik at kraftige pulserende smerter oppstår ila 1 ukes tid. Therese forsøker å reparere tanna v/å bygge opp fyllingen rundt stiften, men dessverre uten hell, og den måtte trekkes. Men det er her hun glimrer... Rota var uheldigvis noe bøyd og siden selve krona på tanna nå ikke fantes lenger, var det derfor fint lite å ta tak i for å få tanna ut. For å oppsummere kort, det hele ble dessverre litt brutalt, og bunnet ut i en utmattende trekking, men hun var likevel så skånsom, empatisk og proff, at jeg like fullt anbefaler henne på det varmeste. Det var også faktisk lite smerter involvert, på tross av det hele, slik at hun visste eksakt hvor mye og hvor hen hun skulle sette bedøvelsen, og også det foregikk smertefritt. 6 stjerner!

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Barnet mitt var redd for å gå til tannlegen men Amina var så flink med å roe ham og brukte lang tid på å samtale på en tålmodig og barnevennlig måte. Hun er både profesjonell og rolig og kan anbefales på det sterkeste!

Stødig, selvsikker, hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Amina Mavric-Memija Skrevet

Som pasient hos Amina kan jeg ikke si annet enn at opplevelsen var mer enn utmerket. Hun er en dyktig tannlege som viser at perfeksjon i arbeidet sitt og pasientens velbehag står i fokus. Jeg har også tilbrakt en arbeidsuke i sammenheng med et skoleprosjekt hos henne. Hun viste da en perfekt balanse mellom kvalitetene dyktighet, godhet og presisjon i arbeidet sitt med enhver pasient. Hun vet hvordan hun skal håndtere alt fra små barn til eldre, og gjøre opplevelsen hos tannlegen så avslappet og behagelig som overhode mulig. Ikke annet en gode ord å si om Amina Mavric!

Ei som kan tennener

Tannlege: Henriette Slåttum Skrevet

Hun er kjempe flink med tenner, jeg har vært til henne 3 ganger, hun er nøye med å sjekke hver tann.