Amina Mavric-Memija

Autorisasjon (2006)

Strømmen tannklinikk Telefonnummer64 84 60 0064 84 60 ...
Strømsveien 50 2010 Strømmen
Amina Mavric-Memija er tannlege i Lillestrøm

1 vurdering

Siste vurderinger av Amina Mavric-Memija

Erfaren, serviceinnstilt og empatisk tannlege!

Klinikk: Amina Mavric Skrevet

Jeg er Aminas pasient, og hun har utført flere behandlinger på meg. Hun er svært dyktig og fremstår selvsikker, målrettet og rolig. Jeg setter pris på at hun er effektiv, uten at det går ut over kvaliteten på arbeidet. Sist gang jeg måtte behandles, var jeg gravid. Behandlingen ble såklart tilpasset grunnet min tilstand, og Amina passet på at jeg følte meg bra under hele behandlingen. Jeg vil fortsette å bruke Amina og anbefaler henne på det sterkeste!

Amina er best!!!!!

Klinikk: Amina Mavric Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk i mange år før jeg gikk til Amina. Det var noe av det beste som er skjedd meg. Amina er utrolig profesjonell, hyggelig og rolig.Hun vet hva hun gjør til enhver tid og forklarer dette godt. Man føler seg ivaretatt. Hun finner alltid de beste løsningene og hører alltid på pasientene.Jeg anbefaler Amina på det sterkeste-en tannlege som henne skal man se lenge etter:)

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Strømmen tannklinikk Skrevet

Barnet mitt var redd for å gå til tannlegen men Amina var så flink med å roe ham og brukte lang tid på å samtale på en tålmodig og barnevennlig måte. Hun er både profesjonell og rolig og kan anbefales på det sterkeste!

Stødig, selvsikker, hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Strømmen tannklinikk Skrevet

Som pasient hos Amina kan jeg ikke si annet enn at opplevelsen var mer enn utmerket. Hun er en dyktig tannlege som viser at perfeksjon i arbeidet sitt og pasientens velbehag står i fokus. Jeg har også tilbrakt en arbeidsuke i sammenheng med et skoleprosjekt hos henne. Hun viste da en perfekt balanse mellom kvalitetene dyktighet, godhet og presisjon i arbeidet sitt med enhver pasient. Hun vet hvordan hun skal håndtere alt fra små barn til eldre, og gjøre opplevelsen hos tannlegen så avslappet og behagelig som overhode mulig. Ikke annet en gode ord å si om Amina Mavric!

Lar aldri denne tannlegen behandle mitt barn igjen

Klinikk: Amina Mavric Skrevet

Barnet mitt måtte trekke tenner i forbindelse med påsetting av tannregulering. For det første ventet hun ikke til bedøvelsen hadde virket i tillegg var hun stresset og klaget over at de hadde dårlig tid. Barnet mitt satt i ro hele tiden men hun viste ingen omsorg eller forståelse for et barn som skulle trekke tenner for første gang. I tillegg ba hun barnet slutte å sutre når hun var ferdig fordi dette ikke var noe å gråte for.

Enkelt og greit, denne tannlegen bør ikke behandle barn med mindre vi ønsker en ny generasjon med tannlegeskrekk.

Nå har vi funnet en ny tannlege som har trukket de resterende tennene og heldigvis har gitt mitt barn et bevis på at tannleger er til å stole på.