Amina Mavric-Memija

1 vurdering

Siste vurderinger av Amina Mavric-Memija

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Strømmen tannklinikk Skrevet

Barnet mitt var redd for å gå til tannlegen men Amina var så flink med å roe ham og brukte lang tid på å samtale på en tålmodig og barnevennlig måte. Hun er både profesjonell og rolig og kan anbefales på det sterkeste!

Stødig, selvsikker, hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Strømmen tannklinikk Skrevet

Som pasient hos Amina kan jeg ikke si annet enn at opplevelsen var mer enn utmerket. Hun er en dyktig tannlege som viser at perfeksjon i arbeidet sitt og pasientens velbehag står i fokus. Jeg har også tilbrakt en arbeidsuke i sammenheng med et skoleprosjekt hos henne. Hun viste da en perfekt balanse mellom kvalitetene dyktighet, godhet og presisjon i arbeidet sitt med enhver pasient. Hun vet hvordan hun skal håndtere alt fra små barn til eldre, og gjøre opplevelsen hos tannlegen så avslappet og behagelig som overhode mulig. Ikke annet en gode ord å si om Amina Mavric!

Lar aldri denne tannlegen behandle mitt barn igjen

Klinikk: Amina Mavric Skrevet

Barnet mitt måtte trekke tenner i forbindelse med påsetting av tannregulering. For det første ventet hun ikke til bedøvelsen hadde virket i tillegg var hun stresset og klaget over at de hadde dårlig tid. Barnet mitt satt i ro hele tiden men hun viste ingen omsorg eller forståelse for et barn som skulle trekke tenner for første gang. I tillegg ba hun barnet slutte å sutre når hun var ferdig fordi dette ikke var noe å gråte for.

Enkelt og greit, denne tannlegen bør ikke behandle barn med mindre vi ønsker en ny generasjon med tannlegeskrekk.

Nå har vi funnet en ny tannlege som har trukket de resterende tennene og heldigvis har gitt mitt barn et bevis på at tannleger er til å stole på.