Løkketangen Tannlegesenter

Telefonnummer67 52 16 0067 52 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkketangen 12 A 1337 Sandvika
Løkketangen Tannlegesenter holder til i Bærum

Siste vurderinger av Løkketangen Tannlegesenter

Dyktig og imøtekommende tannlege

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruer meg like fælt hver gang. Vi brukte et par besøk på å bli ordentlig kjent, men etterhvert det har hun blitt den beste tannlegen jeg har vært hos! Hun er netthendt og tilpasser hele tiden behandlingen til hva jeg orker. De to siste gangene har gått så strålende at jeg ikke engang har trengt å be henne ta pauser. Jeg er kjempefornøyd!

Norges raskeste tanntrekker?

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Var så heldig at jeg måtte fjerne en visdomstann.
Tidligere erfart at andre tannleger river og sliter for å få ut tenner, men ikke Anders.
Han brukte ca 10 sekunder på å ta ut tannen som satt vanskelig til.
Rask, hyggelig og meget proft utført.

Veldig fornøyd

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Kjempeflink tannlege. Bruker tid, og føler meg sett. En behagelig tannlege som får meg, som ikke liker tannleger til å slappe av.

Er skånsom når hun behandler, og gir gode råd om man trenger det.

Anders Wangestad stilte opp og utført ett kjempe arbeid på mine tenner.

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Bor i Finnmark og var på jakt etter en tannlege. Valget ble Løkketangen Tannlegesenter.

Var kommet til ett punktet hvor jeg måtte foreta en total renovering. På grunn av lang reisestrekning, ordnet Wangstad med lange timer og til innsetting av
implantater ordnet han med ekstern kvalifisert anestesi lege og sykepleier.

Nå flere år i ettertid har jeg bare ros og gi til denne tannlegen, som var nøyaktig og tydeligvis kunne slike store og omfattende renovering.

Utnyttelse av kvinne med tannlegeskrekk

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Jeg hadde fått diagnosen periodonti, og var i et veldig dilemma. Jeg har tannlegeskrekk som hindrer meg i å gå til en hvilken som helst tannlege. På nettet leste jeg positiv reklame for tannlegekontoret, og mannet meg opp til å bestille en time for å høre hva de kunne gjøre for meg.
Nesten før jeg hadde fortalt om problemet, satt de i gang med å ta avtrykk av tennene mine etc. etc. Senere fikk jeg en faktura på et meget høyt beløp for tjenester jeg ikke hadde bedt om. Jeg ønsket jo bare å få utredet hva de evt. kunne gjøre for meg. Jeg kranglet på fakturaens størrelse, og det var masse rot frem og tilbake. Jeg gikk aldri tilbake dit. Det fravær av empati som jeg møtte hos Wangestad og andre der kommer jeg sent å glemme :-(