Løkketangen Tannlegesenter

Telefonnummer67 52 16 0067 52 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkketangen 12 A 1337 Sandvika
Løkketangen Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Løkketangen Tannlegesenter

Bytter ikke før jeg må

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Løkketangen tannlegesenter med Anders Wangestad i spissen er for meg de eneste tannleger/tannpleiere jeg stoler på. De er trolig dyre, men for meg verd hver krone. Jeg har hatt mange og kompliserte behandlinger der, og alltid blitt svært godt ivaretatt. Og jeg er ingen enkel pasient. Så lenge jeg er i stand til å reise til Sandvika, vil ikke ett tannlegebytte være ett alternativ.

Dyktig og imøtekommende tannlege

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruer meg like fælt hver gang. Vi brukte et par besøk på å bli ordentlig kjent, men etterhvert det har hun blitt den beste tannlegen jeg har vært hos! Hun er netthendt og tilpasser hele tiden behandlingen til hva jeg orker. De to siste gangene har gått så strålende at jeg ikke engang har trengt å be henne ta pauser. Jeg er kjempefornøyd!

Norges raskeste tanntrekker?

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Var så heldig at jeg måtte fjerne en visdomstann.
Tidligere erfart at andre tannleger river og sliter for å få ut tenner, men ikke Anders.
Han brukte ca 10 sekunder på å ta ut tannen som satt vanskelig til.
Rask, hyggelig og meget proft utført.

Veldig fornøyd

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Kjempeflink tannlege. Bruker tid, og føler meg sett. En behagelig tannlege som får meg, som ikke liker tannleger til å slappe av.

Er skånsom når hun behandler, og gir gode råd om man trenger det.

Anders Wangestad stilte opp og utført ett kjempe arbeid på mine tenner.

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Bor i Finnmark og var på jakt etter en tannlege. Valget ble Løkketangen Tannlegesenter.

Var kommet til ett punktet hvor jeg måtte foreta en total renovering. På grunn av lang reisestrekning, ordnet Wangstad med lange timer og til innsetting av
implantater ordnet han med ekstern kvalifisert anestesi lege og sykepleier.

Nå flere år i ettertid har jeg bare ros og gi til denne tannlegen, som var nøyaktig og tydeligvis kunne slike store og omfattende renovering.