Anders Wangestad

Anders Wangestad er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Anders Wangestad

Beste tannlegen noensinne.

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Anders wangestad er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Lang erfaring, og sykt mye kunnskap. Svært proff. Likevel ikke arrogant, og lot meg medvirke selv om han ikke var enig i alt. Han sa sin mening, men presset ikke på noen måte der jeg ville annerledes. Ikke hardhendt. Stødig og trygg. Etter en totalfiasko ved en tannklinikk i oslo, som ødela tannkjøtt, har han ryddet opp og korrigert. Er så imponert over klinikken og petsonalet at jeg mangler ord. Anbefales om du skal gjøre store endringer, og ikke vet hvem du tør stole på.

Bytter ikke før jeg må

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Løkketangen tannlegesenter med Anders Wangestad i spissen er for meg de eneste tannleger/tannpleiere jeg stoler på. De er trolig dyre, men for meg verd hver krone. Jeg har hatt mange og kompliserte behandlinger der, og alltid blitt svært godt ivaretatt. Og jeg er ingen enkel pasient. Så lenge jeg er i stand til å reise til Sandvika, vil ikke ett tannlegebytte være ett alternativ.

Norges raskeste tanntrekker?

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Var så heldig at jeg måtte fjerne en visdomstann.
Tidligere erfart at andre tannleger river og sliter for å få ut tenner, men ikke Anders.
Han brukte ca 10 sekunder på å ta ut tannen som satt vanskelig til.
Rask, hyggelig og meget proft utført.

Anders Wangestad stilte opp og utført ett kjempe arbeid på mine tenner.

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Bor i Finnmark og var på jakt etter en tannlege. Valget ble Løkketangen Tannlegesenter.

Var kommet til ett punktet hvor jeg måtte foreta en total renovering. På grunn av lang reisestrekning, ordnet Wangstad med lange timer og til innsetting av
implantater ordnet han med ekstern kvalifisert anestesi lege og sykepleier.

Nå flere år i ettertid har jeg bare ros og gi til denne tannlegen, som var nøyaktig og tydeligvis kunne slike store og omfattende renovering.

Utnyttelse av kvinne med tannlegeskrekk

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Jeg hadde fått diagnosen periodonti, og var i et veldig dilemma. Jeg har tannlegeskrekk som hindrer meg i å gå til en hvilken som helst tannlege. På nettet leste jeg positiv reklame for tannlegekontoret, og mannet meg opp til å bestille en time for å høre hva de kunne gjøre for meg.
Nesten før jeg hadde fortalt om problemet, satt de i gang med å ta avtrykk av tennene mine etc. etc. Senere fikk jeg en faktura på et meget høyt beløp for tjenester jeg ikke hadde bedt om. Jeg ønsket jo bare å få utredet hva de evt. kunne gjøre for meg. Jeg kranglet på fakturaens størrelse, og det var masse rot frem og tilbake. Jeg gikk aldri tilbake dit. Det fravær av empati som jeg møtte hos Wangestad og andre der kommer jeg sent å glemme :-(