Anders Wangestad

Klinikk

Løkketangen Tannlegesenter

Løkketangen 12 A 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Anders Wangestad

Anders Wangestad stilte opp og utført ett kjempe arbeid på mine tenner.

Klinikk: Løkketangen Tannlegesenter Skrevet

Bor i Finnmark og var på jakt etter en tannlege. Valget ble Løkketangen Tannlegesenter.

Var kommet til ett punktet hvor jeg måtte foreta en total renovering. På grunn av lang reisestrekning, ordnet Wangstad med lange timer og til innsetting av
implantater ordnet han med ekstern kvalifisert anestesi lege og sykepleier.

Nå flere år i ettertid har jeg bare ros og gi til denne tannlegen, som var nøyaktig og tydeligvis kunne slike store og omfattende renovering.

Utnyttelse av kvinne med tannlegeskrekk

Klinikk: Løkketangen Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde fått diagnosen periodonti, og var i et veldig dilemma. Jeg har tannlegeskrekk som hindrer meg i å gå til en hvilken som helst tannlege. På nettet leste jeg positiv reklame for tannlegekontoret, og mannet meg opp til å bestille en time for å høre hva de kunne gjøre for meg.
Nesten før jeg hadde fortalt om problemet, satt de i gang med å ta avtrykk av tennene mine etc. etc. Senere fikk jeg en faktura på et meget høyt beløp for tjenester jeg ikke hadde bedt om. Jeg ønsket jo bare å få utredet hva de evt. kunne gjøre for meg. Jeg kranglet på fakturaens størrelse, og det var masse rot frem og tilbake. Jeg gikk aldri tilbake dit. Det fravær av empati som jeg møtte hos Wangestad og andre der kommer jeg sent å glemme :-(