Anders Wangestad

Anders Wangestad er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Anders Wangestad

Styr unna

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Jeg har dessverre ikke gode erfaring med denne tannlegen. Han fremstår som kunnskapsrik, men dessverre veldig arrogant og snakker nedlatende til tidligere tannleger sitt arbeid. Det ble sagt ting som jeg ikke kan gjengi her.

Videre ble det komplikasjoner med arbeidet han gjorde på meg og jeg måtte tilbake en time etter jeg hadde dratt for å rette opp dette. Når jeg ringte for å høre om jeg kunne dra på legevakten istedenfor å kjøre en time til Sandvika, fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme til han da han var «redd» for at legevakten skulle kommentere arbeidet som var gjort.

Jeg har nå byttet tannlege og kan overhode ikke anbefale denne tannlegen.

Uhøflig

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Opplevde Anders Wangestad m/assistent som utrolig uhøflig.
Måtte innom flere ganger (4) for samme tann, hvorav under kronepåsetting fikk jeg skylden for at kronen sprakk. Han snakket om meg i negative toner til assistenten sin om dette, som om jeg ikke var tilstede.

Til neste time hadde de skiftet mening, og sa kronen selvsagt var skadet fra produsent. Opplevde dette som uprofesjonelt, og fikk ingen unnskyldning for hvordan jeg hadde blitt snakket om og til ved forrige besøk.

I tillegg kjeklet tannlegen og assistenten over hodet på meg hver gang i flere minutter under hvert besøk. Dette opplevdes ubehagelig, og også uprofesjonelt.

Beste tannlegen noensinne.

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Anders wangestad er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Lang erfaring, og sykt mye kunnskap. Svært proff. Likevel ikke arrogant, og lot meg medvirke selv om han ikke var enig i alt. Han sa sin mening, men presset ikke på noen måte der jeg ville annerledes. Ikke hardhendt. Stødig og trygg. Etter en totalfiasko ved en tannklinikk i oslo, som ødela tannkjøtt, har han ryddet opp og korrigert. Er så imponert over klinikken og petsonalet at jeg mangler ord. Anbefales om du skal gjøre store endringer, og ikke vet hvem du tør stole på.

Bytter ikke før jeg må

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Løkketangen tannlegesenter med Anders Wangestad i spissen er for meg de eneste tannleger/tannpleiere jeg stoler på. De er trolig dyre, men for meg verd hver krone. Jeg har hatt mange og kompliserte behandlinger der, og alltid blitt svært godt ivaretatt. Og jeg er ingen enkel pasient. Så lenge jeg er i stand til å reise til Sandvika, vil ikke ett tannlegebytte være ett alternativ.

Norges raskeste tanntrekker?

Klinikk: Oris Dental Løkketangen Skrevet

Var så heldig at jeg måtte fjerne en visdomstann.
Tidligere erfart at andre tannleger river og sliter for å få ut tenner, men ikke Anders.
Han brukte ca 10 sekunder på å ta ut tannen som satt vanskelig til.
Rask, hyggelig og meget proft utført.