Oris Dental Løkketangen

Oris Dental Løkketangen holder til i Bærum

Siste vurderinger av Oris Dental Løkketangen

Beste tannlegen noensinne.

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Anders wangestad er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Lang erfaring, og sykt mye kunnskap. Svært proff. Likevel ikke arrogant, og lot meg medvirke selv om han ikke var enig i alt. Han sa sin mening, men presset ikke på noen måte der jeg ville annerledes. Ikke hardhendt. Stødig og trygg. Etter en totalfiasko ved en tannklinikk i oslo, som ødela tannkjøtt, har han ryddet opp og korrigert. Er så imponert over klinikken og petsonalet at jeg mangler ord. Anbefales om du skal gjøre store endringer, og ikke vet hvem du tør stole på.

Bytter ikke før jeg må

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Løkketangen tannlegesenter med Anders Wangestad i spissen er for meg de eneste tannleger/tannpleiere jeg stoler på. De er trolig dyre, men for meg verd hver krone. Jeg har hatt mange og kompliserte behandlinger der, og alltid blitt svært godt ivaretatt. Og jeg er ingen enkel pasient. Så lenge jeg er i stand til å reise til Sandvika, vil ikke ett tannlegebytte være ett alternativ.

Dyktig og imøtekommende tannlege

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruer meg like fælt hver gang. Vi brukte et par besøk på å bli ordentlig kjent, men etterhvert det har hun blitt den beste tannlegen jeg har vært hos! Hun er netthendt og tilpasser hele tiden behandlingen til hva jeg orker. De to siste gangene har gått så strålende at jeg ikke engang har trengt å be henne ta pauser. Jeg er kjempefornøyd!

Norges raskeste tanntrekker?

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Var så heldig at jeg måtte fjerne en visdomstann.
Tidligere erfart at andre tannleger river og sliter for å få ut tenner, men ikke Anders.
Han brukte ca 10 sekunder på å ta ut tannen som satt vanskelig til.
Rask, hyggelig og meget proft utført.

Veldig fornøyd

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Kjempeflink tannlege. Bruker tid, og føler meg sett. En behagelig tannlege som får meg, som ikke liker tannleger til å slappe av.

Er skånsom når hun behandler, og gir gode råd om man trenger det.