Oris Dental Løkketangen

Oris Dental Løkketangen holder til i Bærum

Siste vurderinger av Oris Dental Løkketangen

arrogant og avvisende

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Meget dårlig informasjon og veldig lite empati. Eier ikke opp til arbeidet deres. Ikke dra til denne tannlegen med seriøse tannplager, med mindre du vil bli skuffet.

Tannlegen som ordner opp etter andre

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Ble anbefalt denne tannlegen etter svært mislykket og direkte feil behandling hos en av de mer kjente tannlegene i byen, noe som hadde gitt skjevheter med kroner og store plager over lang tid. Og med svært liten vilje til å rette opp sine feil.
Anders lagde klar og forståelig oversikt over hva som måtte gjøres for å rette opp ting. Og selv om det ble mange besøk, er jeg svært fornøyd med at han fikk orden på tennene mine. Både tannlege og medarbeidere er hyggelige, og alltid en god tone.
Kan anbefales.

Styr unna

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Jeg har dessverre ikke gode erfaring med denne tannlegen. Han fremstår som kunnskapsrik, men dessverre veldig arrogant og snakker nedlatende til tidligere tannleger sitt arbeid. Det ble sagt ting som jeg ikke kan gjengi her.

Videre ble det komplikasjoner med arbeidet han gjorde på meg og jeg måtte tilbake en time etter jeg hadde dratt for å rette opp dette. Når jeg ringte for å høre om jeg kunne dra på legevakten istedenfor å kjøre en time til Sandvika, fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme til han da han var «redd» for at legevakten skulle kommentere arbeidet som var gjort.

Jeg har nå byttet tannlege og kan overhode ikke anbefale denne tannlegen.

Fantastisk

Tannlege: Anemone Elisabeth Ossum Skrevet

Denne damen er rett og slett fantastisk! Hun tar seg god tid og forstår at man trenger en pause i ny og ne.Hun er lett på hånden og forteller alltid hva hun gjør om man ønsker det. En fantastisk tannlege. Er det noen fler som sliter med tannlegeskrekk,er dette damen man skal gå til. Jeg tør endelig å gå til tannlege igjen,takket være denne damen.

Uhøflig

Tannlege: Anders Wangestad Skrevet

Opplevde Anders Wangestad m/assistent som utrolig uhøflig.
Måtte innom flere ganger (4) for samme tann, hvorav under kronepåsetting fikk jeg skylden for at kronen sprakk. Han snakket om meg i negative toner til assistenten sin om dette, som om jeg ikke var tilstede.

Til neste time hadde de skiftet mening, og sa kronen selvsagt var skadet fra produsent. Opplevde dette som uprofesjonelt, og fikk ingen unnskyldning for hvordan jeg hadde blitt snakket om og til ved forrige besøk.

I tillegg kjeklet tannlegen og assistenten over hodet på meg hver gang i flere minutter under hvert besøk. Dette opplevdes ubehagelig, og også uprofesjonelt.