Herredshuset legesenter

Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv

Siste vurderinger av behandlere ved Herredshuset legesenter

En våken lege

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

En lege som lytter, undersøker og tar steg for steg. Inkluderer pasienten og er genuint int i hva som må gjøres og hva som er problemet. Ser han at han trenger god tid gir han deg dobbeltime. Man går ut av kontoret med ny time, en forståelse og vel viten om at han vil hjelpe. Koselige kontordamer der også. Man får time raskt. Eneste minuset er at besøklegen.no ikke fungerer helt optimalt og at man må ringe for å få time. Men ventetiden på tlf er svært kort, så det veier opp for det

Beste som er

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Tar seg god tid. Ringer tilbake å følger opp. Hjelper med SLT han kan og litt til. Fastlege til barna mine også. Helt super 🤗

Veldig treg lege.

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Må alltid vente en halvtime-time før man kommer inn, og når man endelig kommer inn så er man ferdig etter et par minutter. Ser veldig lett på ting,spesielt når det gjelder svangerskap og barn.

Dyktig lege

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Bred kompetanse. Tar seg alltid god tid til å snakke med meg. Finner gode løsninger og følger opp. Alltid kort ventetid på venteværelset.

Trygg og god

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Granlund er en lege som viser interesse for dine bekymringer. Riktige og trygge diagnoser som har vært til stor hjelp for meg og min familie!