Kolsås Tannlegekontor

Telefonnummer67 13 71 6867 13 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rødskiferveien 1 1352 Kolsås
Kolsås Tannlegekontor holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kolsås Tannlegekontor

Anbefales på det varmeste

Tannlege: Sylvei Angard Mjelde Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk da jeg første gang kom til Sylvei for 27 år siden. Hun var fantastisk! Tok min skrekk på alvor og behandlet meg deretter - dette har resultert i at jeg nå synes det er helt ok å gå til tannlegen. MEN, jeg vil aldri bytte til noen andre enn henne.

Veldig flink

Tannlege: Sylvei Angard Mjelde Skrevet

Har hatt henne som tannlege i over 20 år. Kan ikke tenke meg å gå til noen andre. Hun er nennsom og flink til å informere.

Meget behagelig tannlege

Tannlege: Sylvei Angard Mjelde Skrevet

Alltid veldig rolig og imøtekommende. Utrolig behagelig tannlege.

Hyggelig, grundig og flink til å følge opp !

Tannlege: Margareth Bjørg Johnsen Sandnes Skrevet

Hyggelige lokaler; både venterom og rommet der behandling utføres. Rent og ryddig. Tannlegen er lett på hånden, undersøker nøye og gir gode råd.Ønske om bedøvelse møtes med forståelse.

Bra, men....

Tannlege: Margareth Bjørg Johnsen Sandnes Skrevet

Har vært veldig hyggelig og flink tror jeg. Nå er jeg ingen ekspert, men det virker som tennene mine har fått bra stell i mange, mange år. Men er for dyr synes jeg.
Flink til å tilby bedøvelse og har forståelse for at det kan være ubehagelig å være hos tannlegen.
Men jeg fikk noe tull det siste året etter boring i en tann, og jeg mener det var tannlegen sin feil - allikevel har jeg betalt flere tusen for oppretting av det som ble feil, og det gjør at tannlegen havner på 3 stjerner.