Grimstad Distriktstannklinikk

Frivoldveien 11 4877 Grimstad
Grimstad Distriktstannklinikk holder til i Grimstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Grimstad Distriktstannklinikk

Tannlege: Tobias Kjærheim Skrevet

Er man engstelig for å dra til tannlegen, som jeg mildt sagt er, så er ikke denne tannlegen å anbefale. Jeg følte meg dum, gjort narr av og veldig utrygg.

Kjempeflink!

Tannlege: Tobias Kjærheim Skrevet

Var skeptisk til ny tannlege første gangen, men det ble fort glemt! Veldig hyggelig, dyktig og forklarer ting både før og under behandling. Vært inn for trekking av visdomstenner og vanlig kontroll, og vært fornøyd hver gang.
Ingen grunn til å bekymre seg om man skal inn til tannbehandling hos han her! :)

Utrolig dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Lenneke Gundersen Skrevet

Lenneke er den beste tannlegen jeg har vært ute for! Hun er nøyaktig og forklarer hva hun gjør under behandlingen. Hun kommunisere godt med pasienten og følger opp. Jeg kan virkelig anbefale henne til andre pasienter!

Dårlig

Tannlege: Tobias Kjærheim Skrevet

Kom til tannlegen ifjor og fikk kun dritt slengt i tryne av tannlegen. Fikk ikke råd eller noe positivitet, bare hva som var galt. Var bare småting som skulle ordnes, men tannlegen klarte gang på gang å bare være negativ. Vært flere ganger med ham og aldri fått positiv tilbakemelding, på tide å bytte tannlege. Beklager. Vet han egentlig er en hyggelig fyr, men er nødt til å være mer positiv til pasientene sine, forklare ting bedre og heller være positiv

Kjempe god tannlege.

Tannlege: Rune Bjørklund Skrevet

Er uten tvil den beste tannlegen i Grimstad, kan anbefale han på det sterkeste, gjør jobben forsiktig og er proff i arbeidet han utfører.