Skjærgårdstannlegene DA

Skjærgårdstannlegene DA holder til i Grimstad

Siste vurderinger av Skjærgårdstannlegene DA

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Lars Ottar Gusdal Jomås Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege, flink til å fortelle hva han gjør og ikke noe upris på de gode arbeidet han utfører. Alltid varslinger o forkant av time.

Meget bra service!

Tannlege: Svein Leikanger Skrevet

Både personalet og tannlegen var meget profesjonelle, serviceinnstille og ikke minst veldig hyggelige. Kom med gode råd og anbefalinger. Ville ikke dratt noen andre steder enn dette! Har vært hos mange andre tannleger tidligere, men har faktisk ikke kommet bort i så god service før noen gang!

Rune John Egeland

Tannlege: Svein Leikanger Skrevet

Svein Leikanger og hans personale er alltid imøtekommende og hyggelige. Han har tid til en prat om problemer og er veldig behagelig og dyktig.

Den aller beste tannlege

Tannlege: Svein Leikanger Skrevet

Den aller beste tannlege jeg har vært til og den eneste som får røre min munn. Har hatt tannlege skrekk i mange år, han tok seg god tid å gjorde ikke noe før det var greit for meg, trøstet meg og alltid et stort varmt smil, har hatt skikkelig tannpine en gang i romjulen eneste var tannlege vakt som var oppe, klarte å skikkelig å pine meg gjennom 4 dager pinfylle med mye smerter.før jeg kom hit, så tusen takk Svein at jeg nå tør å gå til tannlegen😀

Anbefales

Tannlege: Lars Ottar Gusdal Jomås Skrevet

Jomås er en ekstremt trivelig og dyktig tannlege! Flink til å informere og forklare om hva han gjør, og veldig tillitsvekkende. Han har ordnet både rotfyllinger, trekking av visdomstenner og fyllinger av hull på meg opp gjennom årene, og det har kun vært behagelige og gode opplevelser hver gang. Kanskje ikke den billigste tannlegen i Grimstad, men behandlingen er i hvert fall helt topp!