Lars Ottar Gusdal Jomås

1 vurdering

Siste vurderinger av Lars Ottar Gusdal Jomås

Anbefales

Klinikk: Skjærgårdstannlegene DA Skrevet

Jomås er en ekstremt trivelig og dyktig tannlege! Flink til å informere og forklare om hva han gjør, og veldig tillitsvekkende. Han har ordnet både rotfyllinger, trekking av visdomstenner og fyllinger av hull på meg opp gjennom årene, og det har kun vært behagelige og gode opplevelser hver gang. Kanskje ikke den billigste tannlegen i Grimstad, men behandlingen er i hvert fall helt topp!

Veldig flink

Klinikk: Skjærgårdstannlegene DA Skrevet

Veldig hyggelig tannlege. Stor tillit til ham, finner gode løsninger på eventuelle problemer. Ser løsninger.

Anbefales!

Klinikk: Skjærgårdstannlegene DA Skrevet

Hyggelig, behagelig og dyktig. Grundig men likevel nøktern - føler at han vil pasientes beste og ikke anbefaler behandlinger ut over det som er nødvendig eller ønskelig fra pasientens side :-)

Svært dyktig

Klinikk: Skjærgårdstannlegene DA Skrevet

Før jeg begynte å bruke Lars Jomås hadde jeg gått flere år uten å gå til tannlege, pga. ekstrem tannlegeskrekk. Lars var svært dyktig i å skape tillit og brukte god tid på å forklare hva han foretok seg.
Etterhvert følte jeg meg såpass fortrolig at tannlegebesøkene ikke er noe uoverkommelig problem lenger, og derfor kan jeg anbefale Lars på det varmeste.