Malmbryggen tannklinikk

Telefonnummer37 09 90 0137 09 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregate 2 4836 Arendal
Malmbryggen tannklinikk holder til i Arendal

Siste vurderinger av Malmbryggen tannklinikk

Dyktig

Tannlege: Unni Christin Engebretsen Bryn Skrevet

Nøye og flink. Forklarer godt både før, under og etter behandlingen.Føler trygghet under hele behandlingen.

Utrolig flink

Tannlege: Frode Neegaard Skrevet

Har gått hos ham i ca 20 år. Alltid blid. Veldig forsiktig og snill. God til å forklare. Veldig opservant på ansiktsuttrykk, trenger ikke gi lyd fra seg om det gjør vondt, og ser han at det gjør vondt, stoppe han opp og venter. Har alltid god tid. Har du tannlegeskrekk, anbefales Frode Neegaard på det varmeste. Veldig hygglige assistenter også.

Den beste tannlege

Tannlege: Knut Jostein Lien Skrevet

Snill, omtenksom og forsiktig.Faglig best av alle tannleger som jeg kjenner til.Godt humør og med gode råd.

omsorgsfull og flink tannlege

Tannlege: Knut Jostein Lien Skrevet

Lien er en av de beste tannlegene jeg har hatt! Han er utrolig omsorgsfull, tillitsvekkende og forsiktig. Jeg kan ikke huske at det er så greit/ikke vondt å borre. Lekende lett!
Det enste negative er at han kan virke litt for forsiktig noen ganger. Han sa til meg at han hadde fjernet tannstein, men det han hadde gjort var bare sandblåsning. Tannkjøttspesialisten jeg fikk henvisning til sa han ikke hadde fjernet tannstein.
Noe dyrt.

Fantastisk nøye og behagelig tannlege.

Tannlege: Jan Line Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har hatt noen gang! :) utrolig forsiktig og nøye og veldig hyggelig og beroligende. Jeg har tannlegeskrekk og er så glad for jeg har han og har hatt han i 8 år. Anbefales på det sterkeste.