Malmbryggen tannklinikk

Telefonnummer37 09 90 0137 09 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregate 2 4836 Arendal
Malmbryggen tannklinikk holder til i Arendal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Malmbryggen tannklinikk

Veldig trygg hos henne

Tannlege: Unni Christin Engebretsen Bryn Skrevet

Unni møter deg med et smil og spør hvordan du har det. Hun får deg til å slappe av selv om du har tannlegeskrekk. Hun forklarer alt hun gjør og jeg har aldri opplevd at hun blir utålmodig. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos henne og tannlegeassistentene er også fantastiske og de har vært der i mange år. Et sammensveiset team som passer meg perfekt. Også er hun ikke så dyr.

Dyktig

Tannlege: Unni Christin Engebretsen Bryn Skrevet

Nøye og flink. Forklarer godt både før, under og etter behandlingen.Føler trygghet under hele behandlingen.

Utrolig flink

Tannlege: Frode Neegaard Skrevet

Har gått hos ham i ca 20 år. Alltid blid. Veldig forsiktig og snill. God til å forklare. Veldig opservant på ansiktsuttrykk, trenger ikke gi lyd fra seg om det gjør vondt, og ser han at det gjør vondt, stoppe han opp og venter. Har alltid god tid. Har du tannlegeskrekk, anbefales Frode Neegaard på det varmeste. Veldig hygglige assistenter også.

Den beste tannlege

Tannlege: Knut Jostein Lien Skrevet

Snill, omtenksom og forsiktig.Faglig best av alle tannleger som jeg kjenner til.Godt humør og med gode råd.

omsorgsfull og flink tannlege

Tannlege: Knut Jostein Lien Skrevet

Lien er en av de beste tannlegene jeg har hatt! Han er utrolig omsorgsfull, tillitsvekkende og forsiktig. Jeg kan ikke huske at det er så greit/ikke vondt å borre. Lekende lett!
Det enste negative er at han kan virke litt for forsiktig noen ganger. Han sa til meg at han hadde fjernet tannstein, men det han hadde gjort var bare sandblåsning. Tannkjøttspesialisten jeg fikk henvisning til sa han ikke hadde fjernet tannstein.
Noe dyrt.