Husnes Tannlegesenter

Stabburshaugen 5 5460 Husnes
Husnes Tannlegesenter holder til i Kvinnherad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Husnes Tannlegesenter

Lite oppdatert tannlege

Tannlege: Per Henrik Opdal Skrevet

Foreslo en rekke behandlinger som ikke var nødvendig. Vikrker som at Oppdal kun er ute etter og tjene mest mulig og tilby behandling som ikke er nødvendig. Når man stiller spørsmål er han avvisende og arrogant,

En fornøyelse!

Tannlege: Ingebjørg Lunde Skrevet

Jeg var i de beste hender! Trygg, informativ, rask, lett på hånden, rolig. Alt i alt, - tannlegebesøket kunne ikke vært bedre. Denne tannlegen kan virkelig anbefales!

Dyktig og imøtekommende

Tannlege: Per Henrik Opdal Skrevet

Faglig flink,erfaren og svært hyggelig tannlege.Flink til å informere og hensynsfull.Hyggelig hjelpepersonell.God atmosfære på senteret og fine lokaler.

Den fødte tannlege

Tannlege: Ingebjørg Lunde Skrevet

Den fødte tannlege, og hun jobber på Husnes Tannlegesenter og heter Ingebjørg Lunde.

Skjelden opplever man en mer imøtekommende og faglig dyktig ung tannlege som Ingebjørg!

Det er rett og slett kjekt og bli behandlet så elegant, smidig og smertefritt som man blir hos denne tannlegen. Hun er etter min mening den fødte tannlege, kan anbefales på det sterkeste!

Hele teamet er veldig profesjonelt innstilt og jeg føler en trygghet og at du blir godt tatt vare på i denne gjengen.

Jeg har opplevd en del når det kommer til dette med tannhelse og vet hva jeg snakker om vedrørende.

Ingebjørg får min stemme:))

Den beste tannlegen jeg har hatt!!!

Tannlege: Ingebjørg Lunde Skrevet

Aldri har jeg møtt en slik strålende og imøtekommende tannlege! Hun var informativ, rask, lett på hånden, smertefritt! Jeg gikk derfra i godt humør og en god velbehagsfølese! Anbefales på det varmeste!