Enebakk Legesenter

Prestegårdsvn 4 1912 Enebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Enebakk Legesenter

En lege som bryr deg.

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, og nøler ikke med å sende deg videre dersom du trenger hjelp av eksperter. Hun har verdier jeg ikke har møte hos tidligere leger, noe som muligens skyldes hennes bakgrunn. Hun stilte opp for meg da jeg virkelig trengte hjelp. Har aldri opplevd maken. Og hun følger opp. Jeg tror at hun finner bedre løsninger enn piller og krem, og det liker jeg. Hun har en tøff hverdag med lange og strevsomme arbeidsdager, og barn hjemme. Jeg bøyer meg i hatten for henne, som vi Ytringer (ellet enebakkinger) sier.

Topp lege!

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Meget fornøyd. Alltid tid til pasienten. Bor selv ikke lenger i kommunen. Kommer ikke bytte lege selvom det nå er en bit og kjøre.

Fantastisk fastlege

Lege: Pål Christian Offergaard Skrevet

Faglig dyktig, han kan veldig mye. Er han usikker, synser han ikke, men leser seg opp eller tar kontakt med sykehuset for å snakke med noen som kan det.
Viser omsorg og bryr seg.
Tar seg tid
Positiv
Beste legen som finnes

Dyktig lege og god samtalepartner.

Lege: Heidi Solhjell Lilleås Skrevet

Den aller beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er grundig og faglig dyktig. Hun tar pasienten på allvor i undersøkelser og behandling. Er en god samtaler og kan gi gode råd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thao Hien Thuy Dang Skrevet

Byttet fastlege etter mange år. Fikk anbefalt Thao Dang av en bekjent. Grundig og kunnskapsrik lege som bryr seg om pasienten. Veldig fornøyd med ny fastlege. Hun fant ut at jeg brukte en hjertemedisin jeg ikke trengte. Ringte Ahus for å sjekke det ut. Ble til at jeg sluttet med den. Bra er det da den gav meg noen bivirkninger.