Iristannlegene

Hamnevegen 48 5200 Os
Iristannlegene holder til i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Iristannlegene

Dyktig og empatisk tannlege.

Tannlege: Beate Vik Kleivdal Skrevet

Jeg er flyttet fra Os men reiser gjerne noen mil for å fortsette mine behandlinger hos Beate.
Lyttende, empatisk og flink. Lider av panikkangst, dette tar hun veldig hensyn til. Så er det opp til pasient selv å kommunisere ut hva man ønsker av behandling ut over det mest nødvendige. I fellesskap har vi diskutert oss frem til hva som er det beste for meg. Prisen hos henne er som hos andre.
Jeg kan på det varmeste anbefale henne.

Dårlig arbeid og dårlig behandling

Tannlege: Beate Vik Kleivdal Skrevet

Første konsultasjon ramset hun ikke bare opp alle små feil som ingen andre tannleger har nevnt før, men og skjønnhetsfeil som hun anbefalte meg å ta. Dette sendte meg hjem med en ubehagelig følelse og en slags tvang til å måtte fikse skjønnhetsfeil med tennene. Hun ønsket og å ta en tann hun hevdet at jeg hadde smerte i, men jeg hadde aldri merket noe ubehag med den, og det påpekte jeg. Noen uker etterpå kom det en stygg betennelse og hevelse med store smerter. Det viste seg at hullet ikke var fylt skikkelig og bakterier hadde klart å komme seg inn. Takk til den snille kollegaen som ville hjelpe og utførte en rotfylling, som var usedvanlig mye rimeligere enn en eneste time jeg har hatt hos Beate, som har innebært å fikse hull i tennene. Har totalt brukt ca 12000,- over flere besøk for å ta en tann jeg aldri har hatt problemer med, til å måtte selv dekke kostnadene på feilen som ble gjort. (Under denne prisen var 2 andre hull fikset og). Selve arbeidet på hullene som hun fikset synes jeg ikke var godt utført, for jeg sitter igjen med kanter på de to tennene hun tok hullene på, og de er ubehagelig når tungen kommer borti. Konklusjon er at det føltes veldig ut som at vedkommende jobber på provisjon og tar å gjør alt som kan gjøres for pengene sin skyld, og ikke noe medfølelse for pasienten. Ellers kan jeg sterkt anbefale de andre tannlegene hos Iristannlegene.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Elisabeth Finne Skrevet

Jeg har hatt Elisabeth i flere år nå og er blitt kvitt tannlegeskrekken p.g.a. henne. Hun hører på deg og forklarer hva hun gjør. Hun er svært flink og behagelig. Har alltid et godt humør som gjør at jeg slapper av.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Unni Drotninghaug Skrevet

Etter litt lettere tannlegeskrekk hadde jeg utsatt å besøke tannlegen i en del år. I vår ble det akutt og jeg fikk anbefalt Unni. Hun var veldig flink og profesjonell. Siden den gang har jeg hatt diverse opprydding i munnen og tannlegeskrekken er så godt som borte. Solid arbeid!