Vestkanten Tannlegesenter Da

Telefonnummer55 50 10 0055 50 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lyderhornsveien 353 5171 Loddefjord
Vestkanten Tannlegesenter Da holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vestkanten Tannlegesenter Da

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ellen Berggreen Skrevet

Var så heldig å komme til denne tannlegen da jeg hadde fått tannverk i to tenner med krone på. Sliter med angst så jeg grudde meg skikkelig. Ble møtt av en hyggelig dame som viste full forståelse, forklarte alt i forkant. Jeg kunne slappe av i stolen og rotfyllingen gikk smerte fritt. Denne tannlegen/spesialisten vil jeg anbefale til andre som sliter med angst/tannlegeskrekk, en fantastisk profesjonell og hyggelig dame. Resten av de som jobber her kan jeg også annbefale på det høyeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

En fantastisk tannlege enkelt og greit. Empatisk og faglig. Opplyser om alt du trenger. Er kort sagt veldig fornøyd og har aldri vært mer fornøyd.

Prisfokusert

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

Hyggelig og skjønn tannlege. Finner hull uten problem, for der tjener hun jo penger. Tannsteinen finner hun bare ca 50 % av, for man må jo betale like mye om hun tar bare litt eller alt. Mye mer lønnsomt å bare fjerne det mest synlige. Munnen føles ikke spesielt ren etterpå.

Gøy å gå til tannlegen

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

Det er alltid kjekt å få innkalling når du har Elisabeth som tannlege. Alltid hyggelig og i godt humør!

Elisabeth Jacobsen

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

En hyggelig person som forstår å ha en hyggelig og god tone. Alltid imøtekommende vedrørende spørsmål om kostnader og behandlingsform