Stange Legesenter

Telefonnummer62 57 40 0062 57 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange

Siste vurderinger av Stange Legesenter

Trygg og lyttende

Lege: Roar Fretheim Skrevet

God lege som jeg føler meg trygg hos. Han har satt seg inn i min kompliserte helsesituasjon, og lytter og har gode løsninger..

Hyggelig

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Han er en hyggelig, rolig og behagelig mann. Han har tid, svarer på meldinger.

Helt OK som lege. Han virker likevel litt utdatert. Har ikke så god oversikt over teknologiske ting, og det virker ikke som om han vet så mye om medisinsk forskning og utvikling som skjedde etter at han selv studerte medisin for mange år siden.

Om en hyggelig og medmenneskelig lege er viktigere for deg enn en kompetent og faglig oppdatert lege kan jeg varmt anbefale han. Han er dessuten veldig flink med barn. Tillitsvekkende og tålmodig.

En lege til å stole på.

Lege: Brynjulf Dag Johnsen Skrevet

Han virker å være dyktig og flink i faget sitt. Han er beroligende. Du føler at han tar deg på alvor. Ikke noe stress om at 'nå er tiden din ute'. Er det noe spesielt, så tar han tak og sender deg videre til grundigere undersøkelser. Han undersøker heller en gang for mye enn en gang for lite. Trygt å ha en sånn fastlege å gå til.

Meget kompetent

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Fretheim er en fastlege som ser helheten.
Ingen kjappe og enkle vurderinger og løsninger.
Har en utstrakt kompetanse på sosialmedisin.
Går ikke rundt grøten men kaller spade for en spade.
Trygg og god lege!

Hyggelig og grundig

Lege: Magnus Selmer Skrevet

Første legen jeg virkelig har likt! Jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han ser hele mennesket og passer på å spørre om det psykiske så vel som det fysiske. Gjør en grundig jobb og dobbeltsjekker ofte for å være sikker på at han har tatt riktig vurdering. Kan absolutt anbefales!