Stange Legesenter

Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange

Siste vurderinger av behandlere ved Stange Legesenter

Grundig og ydmyk lege

Lege: Magnus Selmer Skrevet

Jeg var bare borti legen ved et enkelttilfelle, men oppfattet ham som grundig, faglig dyktig og i stand til å be om hjelp fra andre fagpersoner. Han forklarte alt det han gjorde. Legen var litt følelsesmessig usensitiv og dårlig på smalltalk, men som sagt faglig dyktig.

Rask og effektiv

Lege: Nena Mimic Skrevet

God erfaring. Rask og effektiv. Lytter til meg. Kontakter meg så fort blodprøve svar er klare. Rask og effektiv til å ordne resepter, legeerklæring o.l. Ganske presis, i forhold til mange andre leger. Liker henne bedre og bedre for hver gang jeg er hos henne.

Trygg,rolig,kunnskapsrik

Lege: Jann Sindre Hallem Skrevet

Genuint opptatt av sine pasienter,tar seg tid,lytter og tar deg på alvor. Vært min fastlege i alle år,og jeg er meget takknemmelig for det.

Lege: Jann Sindre Hallem Skrevet

Han er trygg, kunnskapsrik og erfaren. Jeg opplever han grundig og interessert og han har god hukommelse.

Vanskelig å ha med å gjøre.

Lege: Nena Mimic Skrevet

Har dessverre dårlig erfaring med henne. Hun er litt nedlatende, og er også avvisende og nekter å høre din side av saken. Har ved to tilfeller gått til en annen lege i etterkant, og der fått den hjelpen jeg har trengt, etter å ikke ha fått det av Nena.

Det er synd, for hun er ung og relativt nyutdannet. Håper hun utvider horisonten og blir klokere og mer reflektert med tiden.