Stange Legesenter

Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange

Siste vurderinger av Stange Legesenter

Upersonlig

Lege: Jann Sindre Hallem Skrevet

Han er sikkert en dyktig lege, men oppfatter han som upersonlig og utålmodig. Hilser ikke, stressa hver gang jeg har vært der, ser mest på pc'n, kan ikke få en fort nok ut av døra igjen. Han tok ikke meg som pasient på alvor og ville ikke henvise videre når jeg trengte hjelp med et intimt problem, da jeg ikke var komfortabel med å undersøkes av han når jeg ikke følte meg trygg på han. Valgte å bytte fastlege så jeg kan få hjelpen jeg trenger. Er ofte opptil en times ventetid på å komme inn. Anbefales desverre ikke.

Trygg og lyttende

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Trygg, interessert i pasienten. Følger opp !!
Lytter, tar den tiden det tar.
Respekt for mennesket, og samarbeider om løsninger...

Hyggelig

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Han er en hyggelig, rolig og behagelig mann. Han har tid, svarer på meldinger.

Helt OK som lege. Han virker likevel litt utdatert. Har ikke så god oversikt over teknologiske ting, og det virker ikke som om han vet så mye om medisinsk forskning og utvikling som skjedde etter at han selv studerte medisin for mange år siden.

Om en hyggelig og medmenneskelig lege er viktigere for deg enn en kompetent og faglig oppdatert lege kan jeg varmt anbefale han. Han er dessuten veldig flink med barn. Tillitsvekkende og tålmodig.

En lege til å stole på.

Lege: Brynjulf Dag Johnsen Skrevet

Han virker å være dyktig og flink i faget sitt. Han er beroligende. Du føler at han tar deg på alvor. Ikke noe stress om at 'nå er tiden din ute'. Er det noe spesielt, så tar han tak og sender deg videre til grundigere undersøkelser. Han undersøker heller en gang for mye enn en gang for lite. Trygt å ha en sånn fastlege å gå til.

Meget kompetent

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Fretheim er en fastlege som ser helheten.
Ingen kjappe og enkle vurderinger og løsninger.
Har en utstrakt kompetanse på sosialmedisin.
Går ikke rundt grøten men kaller spade for en spade.
Trygg og god lege!