Jann Sindre Hallem

Autorisasjon (2002)

Stange Legesenter Telefonnummer62 57 40 0062 57 40 ...
Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange
Jann Sindre Hallem er en av 19 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Jann Sindre Hallem

Imøtekommende og kunnskapsrik

Han er hyggelig og imøtekommende. Tar seg tid og lytter til meg. Jeg opplever han som kunnskapsrik med god erfaring.

Trygg,rolig,kunnskapsrik

Genuint opptatt av sine pasienter,tar seg tid,lytter og tar deg på alvor. Vært min fastlege i alle år,og jeg er meget takknemmelig for det.

Han er trygg, kunnskapsrik og erfaren. Jeg opplever han grundig og interessert og han har god hukommelse.

Upersonlig

Han er sikkert en dyktig lege, men oppfatter han som upersonlig og utålmodig. Hilser ikke, stressa hver gang jeg har vært der, ser mest på pc'n, kan ikke få en fort nok ut av døra igjen. Han tok ikke meg som pasient på alvor og ville ikke henvise videre når jeg trengte hjelp med et intimt problem, da jeg ikke var komfortabel med å undersøkes av han når jeg ikke følte meg trygg på han. Valgte å bytte fastlege så jeg kan få hjelpen jeg trenger. Er ofte opptil en times ventetid på å komme inn. Anbefales desverre ikke.

Veldig useriøs lege

Jeg har hatt Sindre Hallem som fastlege siden 2005 og har aldri følt at han har tatt meg seriøs en gang. Følte meg veldig ydmyket når jeg gikk til han med et intimt problem. Han er ikke forståelsesfull og hører ikke på pasienten. Det endte med at jeg måtte skifte fastlege for jeg følte meg ikke komfortabel med å gå til han med senere problemer.

Jente, 20 år