Stange Legesenter

Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange

Siste vurderinger av behandlere ved Stange Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har vært borti.
Jeg har slitt mye med legeskrekk, men ikke nå lenger, han er dyktig og flink i faget sitt, og tar seg tid til pasienten, i tillegg er han beroligende som gjør at du føler deg trygg.
Han sjekker heller en gang for mye enn en gang for lite, noe som er veldig bra og svært få leger som gjør.
Hvis det er noe som må gjøres, tar han kontakt med en gang med tanke på medisinering osv.
Denne legen setter virkelig pasienten i fokus.

En fantastisk lege

Lege: Jann Sindre Hallem Skrevet

Jeg har sjelden møtt en mannlig lege med en slik innsikt og interesse i mennesket. Har vel aldri følte meg så sett og hørt på en og samme tid. Han er virkelig tilstede, effektiv og veileder på en god og ydmyk måte. Han gir alltid følelsen av å ha tid, det føles godt. Da gjør det ikke så mye om jeg må vente litt før jeg kommer inn, for jeg vet han tar godt vare på noen andre. Hallem er en lege man føler seg ivaretatt og trygg hos, kun de beste anbefalinger!

Bra lege

Lege: Jann Sindre Hallem Skrevet

Bra almenningslege men håper det blir mer sammen jobbing mellom alternativ (naturlige) medisiner og kjemiske medisiner.

imøtekommende og respektfull.

Lege: Jann Sindre Hallem Skrevet

Sindre er en fantastisk lege! Den beste jeg har hatt. Med to små barn med mange plager skulle man tro at han ble " lei" av å se oss. Men hver gang tar han meg og barna på alvor, og følger godt opp! En gang ringte han til og med sent på kvelden for å høre hvordan det gikk. Det kaller jeg omsorg! Selv om han hadde vakt hadde jeg ikkw forventet det. Takk for en personlig og god lege!

Solid og kompetent

Lege: Roar Fretheim Skrevet

Har hatt han som fastlege siden ordningen kom. Har hatt behov for lege 2 ganger og fikk time raskt Følger opp og sjekker mere enn akkurat det akutte problemet. Trygt å ha en slik fastlege. Ringer tilbake og sender skriftleg tilbakemelding. Trygt å ha en slik fastlege for en som helst ikke oppsøker legekontoret. Høyttaleranlegg, ekspedisjonen i forhold til taushetsplikt og generelt "miljø" på venterommet kunne vært bedre Utrivelig å sitte på vent som i et hønhus. Laben er fin.