Tannlegene Frostad

Vetrlidsallmenningen 27 5014 Bergen
Tannlegene Frostad holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlegene Frostad

Svært dyktig og hyggelig

Tannlege: Jørgen Peder Hjortland Frostad Skrevet

Han er en SVÆRT dyktig kunnskapsrik og hyggelig spesialist. Tar seg god tid, forklarer grundig, og arbeider aldeles grundig. Han er opptatt av deg mens du sitter og gaper. Hans trygghet smitter. Toppmoderne utstyr, fine lokaler, utrolig hyggelige medarbeidere. Har bare veldig godt å si etter en del behandlinger som var tildels krevende å få gjennomført. Har sjeldent opplevd slik en dyktig fagmann, uansett yrke. Mine plager ble langt bedre enn prognosen. Fortjener mange flere stjerner enn 5. Anbefales på det sterkeste!

Svært hyggelig, effektiv!

Tannlege: Bente Fjeldså Frostad Skrevet

Bente anbefales helt klart, flink og effektiv. Har gått flere ganger til denne klinikken (også til tannpleieren), og har alltid vært fornøyd. Liten, hyggelig klinikk med veldig greie ansatte også ellers. Sjeldent forsinket, føler at de tar seg god tid til hver enkelt. Beliggenheten til klinikken er veldig enkel om en uansett må innom sentrum - bare å gå av på Torget, og gå oppover trappene forbi Fløybanen.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Bente Fjeldså Frostad Skrevet

De er trygge, flinke og svært imøtekommende. Liten effektiv klinikk med fantastisk service og flotte ansatte. Fikk rask time og føler meg sett som person fremfor store klinikker som har samlebåndspasienter. Anbefales :)