Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømgaten 8 5015 Bergen
Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Marte Kjersheim Skrevet

Har gått til Marte nå i to behandlinger og føler meg virkelig tatt vare på. Etter noen dårlige tannlegebesøk har det vært vanskelig for meg å gå til tannlegen men Marte har klart å fjerne den skrekken jeg hadde. Hun er en veldig snill tannlege som har gjort meg veldig fornøyd med mitt smil. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Øyvind er veldig flink om man er nervøs og forklarer rolig hele tiden underveis, og spør hvordan man har det. Jeg trakk visdomstann hos han og kjente det ikke da han satt bedøvelse, og tannen var ute på ca. 15 sekunder. Fikk også god oppfølging i etterkant.

Meget behagelig, barmhjertig og godt oppdatert

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost denne tannlegen. Det eneste problemet måtte være at så mange har oppdaget hvor dyktig og fin han er, at det etter hvert er blitt noe lenger ventetid før man slipper til - og bedre kompliment kan vel en tannlege knapt få?

Anbefales

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

Ola er en smilende trøndertannlege ( uten bart ) som får pasienten til å slappe av og til å føle seg vel:)
Har du tannlegeskrekk eller er engestelig (slik som meg) så kan du begynne her. Veldig fornøyd med resultatet når jeg har vært hos ham .
Anbefales!

På alle måter svært dyktig.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Vennlig, dyktig, betryggende, profesjonell, flink å forklare, har godt håndlag. Serviceinnstilt. Han har mye å gjøre , sikkert stor pågang som kan merkes ved at han ofte løper mellom 2 pasienter og det blir litt venting da. Men venter gjerne på en så flink tannlege ! Ville ikke byttet.