Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ...
Strømgaten 8 5015 Bergen
Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Astrid anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Astrid Nilsen Skrevet

Min erfaring med Astrid er at hun tar seg god tid til å lytte til pasienten sitt behov, og gjør et solid og grundig arbeid. Når jeg er hos Astrid føler jeg meg trygg og godt ivaretatt. En tannlege jeg virkelig anbefaler på det varmeste! Takk for hjelpen!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Astrid Nilsen Skrevet

Jeg har vært hos Astrid flere ganger. Hun er en dyktig og tolmodige tannlege! Jeg har tannlege skrekk, men føler meg trygg hos Astrid.

Excellent!

Tannlege: Carmen Fabiola Zambrano Parra Skrevet

I received excellent service. The dentist was very competent and friendly. The treatment was quick and professional.

Kunnskapsrik, dyktig og vennlig

Tannlege: Carmen Fabiola Zambrano Parra Skrevet

Fikk raskt time til rutinesjekk. Behandlet raskt et hull helt smertefritt. Etter forespørsel ble en skeiv tann slipt med utmerket kosmetisk resultat. Faglig dyktig. Informativ. Vennlig.

Beste tannlege jeg har vært hos

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

Gjør meg rolig,utrolig angst, sterkt tannlegeskrekk. Føler at han bryr seg om deg både som menneske og pasient. Liker at han er alene,utenom når han må ha inn fylling eller lignende. Han er rask, i positiv mening, nøye, dyktig, passer på at du har det bra, og utøver i høyeste grad det jeg vil kalle for perfeksjonisme. Anbefaler han på det sterkeste.