Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ...
Strømgaten 8 5015 Bergen
Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Behagelig og gir god info.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Etter over 20 år med årlig kontroll og behandlinger er jeg meget fornøyd med Øyvind.
Han har også hjulpet meg ved flere anledninger i haste undersøkelser før utenlandsreiser.
Før i tiden hadde jeg tannlegeskrekk som det heter, hos Øyvind har jeg faktisk duppet av i stolen.

Teknisk dyktig, avslappet og veldig hyggelig.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Har vært hos Øyvind to ganger nå. En gang for en sjekk og en gang for å trekke en visdomstann. Jeg føler hele veien at han tenker hva som er best for meg og ikke på penger. Forutsigbare og konkurransedyktige priser, og tanktrekningen var billigere enn først sagt pga. tidsbruk. Han snakker og forklarer hele veien, tar seg tid til å la deg fordøye og har ikke hastverk. Har hatt en del angst for tannlege, men den forsvinner hos ham. Resten av de ansatte virker også rolige og utrolig flinke.

Utrolig dyktig, nøyaktig og profesjonell

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Jeg begynte å gå fast til tannlege Øyvind for 6 år siden og kommer nok aldri til å skifte tannlege. Øyvind er hyggelig og profesjonell og vet hva han driver med. Tennene mine har aldri vært finere. Anbefales på det sterkeste!

Meget flink tannlege

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Øyvind. Har egentlig ikke noe negativt å skrive om. Kun positive opplevelser etter å ha blitt behandlet for alt fra nye fortenner til rotfylling.
Kan anbefales! hilsen fornøyd kunde.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Øyvind er veldig flink om man er nervøs og forklarer rolig hele tiden underveis, og spør hvordan man har det. Jeg trakk visdomstann hos han og kjente det ikke da han satt bedøvelse, og tannen var ute på ca. 15 sekunder. Fikk også god oppfølging i etterkant.