Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ...
Strømgaten 8 5015 Bergen
Bergen Storsenter Tannlegepraksis holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Anbefales

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

Ola er en smilende trøndertannlege ( uten bart ) som får pasienten til å slappe av og til å føle seg vel:)
Har du tannlegeskrekk eller er engestelig (slik som meg) så kan du begynne her. Veldig fornøyd med resultatet når jeg har vært hos ham .
Anbefales!

På alle måter svært dyktig.

Tannlege: Øyvind Skarstein Skrevet

Vennlig, dyktig, betryggende, profesjonell, flink å forklare, har godt håndlag. Serviceinnstilt. Han har mye å gjøre , sikkert stor pågang som kan merkes ved at han ofte løper mellom 2 pasienter og det blir litt venting da. Men venter gjerne på en så flink tannlege ! Ville ikke byttet.

Dyktig og behagelig!

Tannlege: Ola Often Sveen Skrevet

En dyktig og behagelig tannlege!
Han er smilende og hyggelig i væremåte og får en til å slappe av. Han er flink å sette sprøyter, informerer underveis og gjør det hele til en bra opplevelse av ett tannlegebesøk. (Jeg har tannlegeskrekk)

Flink tannlege

Tannlege: Lina Maria Hansson Skrevet

Jeg har gått til dette tannlegekontoret i flere år og alltid tannleger jeg er fornøyd med. Lina Hansson har vært min tannlege de siste par årene. Hun er trygg og flink, og er i tillegg veldig hyggelig.

Gir ikke opp.

Tannlege: Lina Maria Hansson Skrevet

Alle mine tannleger opp gjennom tidene har sagt at det å fikse mitt største kompleks blir for komplisert og dyrt. Vi konsentrerer oss heller om det vi kan gjøre noe med. Ble så skuffet hver gang.

Lina sa på første time: Jeg kan fikse det om du vil!
Det var ikke så lett, men hun ga ikke opp før det ble perfekt.
Nå smiler jeg hele tiden.
Er så glad for å ha funnet denne tannlegen.